RottePostei Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Passer et mini-ATX kort i et ATX kabinett? Tenker på skruehull og bakplate.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Funka oss meg ivertfall.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Går fint det ja. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ja, står normalt hvilke hull du skal bruke også.. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Joda, det passer fett det. ( litt seint ute med den kommentaren, men men) Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Joda, det passer fett det. ( litt seint ute med den kommentaren, men men) Jamen jeg liker ikke å ha fett i maskina mi. Det griser sånn. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Joda, det passer fett det. ( litt seint ute med den kommentaren, men men) Jamen jeg liker ikke å ha fett i maskina mi. Det griser sånn. Men det blir lettere å sette sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå