Gå til innhold

Ny mus. MX500 eller IM 4.0?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg liker best MX500 og fUnc.

Jeg vil velge MX500 fordi jeg føler at fingrene "hviler" bedre og er mer avslappet. MX500 har også bedre plass til tommelen.

Hvorfor vil jeg så velge fUnc?

Vel, det er mange som også liker IceMat eller Steelpad, men det jeg har erfart er at det kommer en ekkel gnisselyd av disse når den er i bruk. Jeg føler også at fUnc har en bedre gli, men jeg anbefaler ikke at du bruker noen form for "glidemiddel" på den eller Mouse Skatez. Den er perfekt som den er. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg liker best MX500 og fUnc.

Jeg vil velge MX500 fordi jeg føler at fingrene "hviler" bedre og er mer avslappet. MX500 har også bedre plass til tommelen.

Hvorfor vil jeg så velge fUnc?

Vel, det er mange som også liker IceMat eller Steelpad, men det jeg har erfart er at det kommer en ekkel gnisselyd av disse når den er i bruk. Jeg føler også at fUnc har en bedre gli, men jeg anbefaler ikke at du bruker noen form for "glidemiddel" på den eller Mouse Skatez. Den er perfekt som den er. :)

kunne jeg sagt det bedre? :thumbs:

Lenke til kommentar
MX510

:yes:

:yes:

MX 510 ble sniklansert for en liten stund siden.

"Ny spillmus fra Logitech (19/02-2004)

Logitech har sniklansert MX510 - en ny mus som skal være spesielt utviklet for best mulig presisjon i spill. Den USB-baserte musen får også en såvidt oppgradert MX-sensor." -HW.no

Se mer i nyhetsarkivet, februar 2004.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
MX 510 ble sniklansert for en liten stund siden.

"Ny spillmus fra Logitech (19/02-2004)

Logitech har sniklansert MX510 - en ny mus som skal være spesielt utviklet for best mulig presisjon i spill. Den USB-baserte musen får også en såvidt oppgradert MX-sensor." -HW.no

Se mer i nyhetsarkivet, februar 2004.

Jeg mener at MX 500 holder fint, 800 dpi holder i massevis. :)

Med unntak om du er profesjonell 3d-modellør eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Hvis du mener at scroll-hjulet er dårlig, kommer det sannsynligvis svært an på smak. Jeg syns det er helt utrolig. Trinnløst og digg. Hvor mange dpi har mx500?

800dpi

IE 4.0 har 1200 så jeg inbiller meg at optikken er bedre på den.

IE4 har bare 800 DPI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...