Knudix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Da jeg gikk å la meg i går kveld etter en god porsjon CS virka alt helt fint, men i dag etter skolen så var oppløsninga 640/480 (om det er de rette tallene) og det var ingen alternativer til å forandre det. Noen som har opplevd noe lignende? Har Power Color 9800 PRO og catalyst 4.2 om det hjelper! Dette gjelder 1.6 steam, bare så det er sagt Endret 23. februar 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 haha...da er vi to! når jeg hadde det så fikk jeg aldri tilbake den vanlige oppløsningen... så til slutt så avinstalerte jeg hele CS og Half-Life...men jeg vet ikke hv som kommer til å skje med deg.! Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 haha...da er vi to!når jeg hadde det så fikk jeg aldri tilbake den vanlige oppløsningen... så til slutt så avinstalerte jeg hele CS og Half-Life...men jeg vet ikke hv som kommer til å skje med deg.! Jeg fant utav det... Det var bare og sette grafikkdriveren på software, så reseta cs seg. Og så sette den tilbake på openGL. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå