Data-n00b Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har ikke fått varene. Dum som jeg var sjekket jeg ikke rundt før jeg bestilte. Bestilte i romjulen og betalte rundt nyttår. Først etter 1 måned med purring på epost ble ordrestatus oppdatert på hjemmesiden til Geekstuff.no fra "åpen" til "til pakking". 19 februar sendte jeg en epost til butikken hvor jeg etterlyste status på ordren min, og denne eposten fikk jeg tilbake i dag fra mailer-deamon på web-hotellet til Geekstuff. Siden ser også ut til å være tatt ned, noe den ikke var den 19 februar. Som kjent må man forskuddsbetale ved bestilling på Geekstuff. Noen som vet hva som skjer? Evt lignende erfaringer? Ser at dem ikke ligger inne i Webshopguiden til Hardware.no .. Håper på svar. Hilsen, Thomas. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kanskje du har driti litt på draget nå... Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Kanskje du har driti litt på draget nå... Kanskje, men det var ikke store beløpet.. Setter pris på tilbakemeldinger fra andre som har kjøpt varer hos Geekstuff.no. Hilsen, Thomas. Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Er ingen kunngjøringer om konkurs på firmaet, sjekka brønnøysund registeret. Eneste kunngjøringen er opprettelsen av firmaet i november 2002: http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...verdi=984897251 Der kan du se eierene... Du kan jo begjære dem konkurs om du ikke får de varene du har krav på når du har forhåndsbetalt. De skylder deg penger og har ikke vist vilje, evne til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Takk for linken balleklorin. Får sjekke litt rundt med telefon tenker jeg. Hilsen, Thomas. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Takk for linken balleklorin. Får sjekke litt rundt med telefon tenker jeg. Hilsen, Thomas. Ikke la dem vinne over deg! Forhør deg rundt, gjerne med forbrukerrådet eller Tv2 hjelper deg Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Personlig synes jeg dette høres rart ut - jeg har ikke hatt noe annet enn positive erfaringer med GeekStuff, har kjøpt varer derfra tre ganger nå. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 En telefon til dem vil nok fikse problemet... Så vidt jeg vet er det en del Crusadere som står bak butikken, og de er ganske seriøse (ihvertfall på en del ting....). Dog var det et utrykk på TG om at alle klokkeslett ble oppgitt i CRT, Crusader RealTime, noe som tilsa at det skjer når det skjer... Hadde ikke trodd de ville bruke det i næringssammenheng, men men... Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Har nå prøvd å ringe til Geekstuff hele dagen uten å få svar. Alle epost adresser "bouncer" også. Ser ikke bra ut foreløpig. -Thomas- Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har nå prøvd å ringe til Geekstuff hele dagen uten å få svar. Alle epost adresser "bouncer" også. Ser ikke bra ut foreløpig. -Thomas- Du kan jo være litt frekk og ringe et av de navnene som er oppgitt i Brønnøysundsregisteret... En av de tre burde jo ta telefonen, men de blir kanskje ikke så glad når de hører grunnen til at du ringer. Men det kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som har smakt den koffeindrikken de selger? Guarana. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som har smakt den koffeindrikken de selger? Guarana. Finnes det noen som har vært på TG uten å prøve den? Den har jo nesten tatt over førsteplassen fra Cola om mest konsumerte drikk på TG... Ikke det at jeg forstår hvorfor... Ikke er det veldig mye koffein/guarana i den, og ei heller smaker den godt... Men men, hver sin smak... P.S. Svaret på spørsmålet er ja... Men dette er kanskje en smule OT? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er en liknende situasjon her, http://forum.hardware.no/index.php?showtop...78&hl=geekstuff Kjett for deg det der Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den guarana-tingen smaker dårlig sukkervann... kjipe greier. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Send en PM til brukeren knatten her, han er teknis et-eller-annet her. Han hjalp til med å sette opp geekstuff webshoppen. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er på Xenox.no Lanparty i Steinkjer akkurat nuh! hvem er der? jo, Geekstuff.no har en liten Stand og greier Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Spørr de da. og fortell om denne tråden Lenke til kommentar
Norwolf Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei, jeg har fått et lite hint fra noen folk om at jeg burde ta en titt innom her, og det er riktig ja :-) Jeg må beklage at vi har vært litt treg med bekreftelser på betaling og lingnende - en del endringer har skjedd i Geekstuff for tiden. Jeg kan blant annet nevne at vi har formelt sett blitt kjøpt opp av Core Dump-gruppen AS (et firma vi startet for ikke så lenge siden for å få inn litt mer penger for å kunne satse litt mer.. så nye produkter kommer snart), vi har tatt over BAWLS Nordic og dermed importrettighetene der.. vi starter opp butikken for fullt i Sverige, osv. Midt i dette flyttet vi i slutten av 2003 fra Nydalen til Brynseng i Oslo, og på den måten fikk vi samlet kontorene og lageret på et sted.. og nå deler vi kontor med en del andre stilige firmaer som f.eks. X-box-moddere, andre TG-folk, osv. I den siste tiden har vi også vært veldig opptatt med å reise rundt på ulike parties, i februar var vi på 4 parties - 3 ulike steder i landet (Steinkjer ved Trondheim, Stord ved Bergen og Stokke ved Tønsberg). Vi har derimot nå kommet tilbake på kontoret og forbereder "nylansering" med nye rutiner og produkter. Serverene vil også i løpet av 2 uker bli flyttet til nye linjer som er litt mer.. ja... stabile. Billig rask linje er en ting, knekk i fiberen er derimot dyrt å fikse :-) Men - vi har vært for dårlig i infoflyt, og dette skal fikses på nå i helgen. Om det derimot er noen som har problemer eller vil klage over dårlig behandling, ta gjerne direkte kontakt med meg - jeg kan nås på [email protected] og/eller telefon 91754579. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå