guttorm Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Heisann,vist noen av dere har bluecom,hvordan er pingen deres ut mot forskjeligge game servere i verden og kontra andre norske levrandører? En kammerat skal få seg dette,selv har jeg NGT Endret 23. februar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
rey Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 sist jeg sjekka hadde bluecom stort sett elendig ping. Ikke overalt sannsynligvis, men iaf på alle de serverene jeg spiller på. Tele2 og Telenor har stort sett bra ping så vidt jeg har opplevd (har adsl fra begge to), Tele2 litt hakket foran. Men ja, du bør få noen med bluecom til å teste mot bestemte serverene du vet du spiller mye på, gjerne i flere forskjellige land. Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Gi meg ip til noen av serverne du vil ha sjekket. Har faktisk veldig god ping på en del cs-servere i forhold til folk med telenor. Lenke til kommentar
nxm Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Selv har jeg Bluecom, og jeg ligger på rundt 16-20 i ping når jeg spiller. Er ikke alltid tilkoblingen DU har som er avgjørende. Kan også være at serveren har noen hardware "problemer" (les: HLDS_L lekker minne og CPU) og dette gjør utslag på pingen til spillerne. Men jeg har spilt på mange servere med Bluecom, og jeg har mer eller mindre den samme pingen overalt. Det som gjør at jeg en gang i blant får en høy ping er at serveren ikke har det helt godt. Så rey har nok prøvd/vært borti Bluecom på en dårlig dag (sånn som søndag) som hadde sine utslag på pingen. I det året jeg nå har hatt Bluecom har det ikke vært noen store ping-problemer... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Høres godt ut Det med å gi ip er ikke så lett da noen av serverene går via ubi og gs,med hemmelig ip. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har Bluecom selv, og pingen varierer ikke mye fra Telenor sin ADSL. Det er forsåvidt den eneste ISP'en jeg kan sammenligne "ping" med når det gjelder online "ping" / gameservere. (ble litt mye "ping" i den setningen der ) Lenke til kommentar
xico Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har Bluecom selv, og pingen varierer ikke mye fra Telenor sin ADSL. Det er forsåvidt den eneste ISP'en jeg kan sammenligne "ping" med når det gjelder online "ping" / gameservere. (ble litt mye "ping" i den setningen der ) hva med catch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå