Jonki Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 HIM var ganske ille. gay metal er det i det hele tatt metal ? det kan diskuteres ja Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 deathmetal er forferdelig! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Liker å kalle det: BRØLE mettal! Det er jo "#%#¤&¤5 ikke mulig å skjønne en p*kk av hva dem sier! Og det eneste de gjør er å skrike, eller "growle" som det heter.. Og standard tinga da.. Country,trance-dance-techno (i STORE mengder),joik,boyband,ROSAHELIKOPTER ¤"#%¤&! Endret 19. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Liker å kalle det: BRØLE mettal! Det er jo "#%#¤&¤5 ikke mulig å skjønne en p*kk av hva dem sier! Og det eneste de gjør er å skrike, eller "growle" som det heter.. Venn av meg som hører MYE på det. Heter visst å "murre" Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Liker å kalle det: BRØLE mettal! Det er jo "#%#¤&¤5 ikke mulig å skjønne en p*kk av hva dem sier! Og det eneste de gjør er å skrike, eller "growle" som det heter.. Har du hørt sånn musikk uten sånn vokal? Det blir voldsomt pistrete og lite punch... Og etter hvert så hører du hva de sier også. Er ikke mer enn et år siden jeg ikke taklet noe hardere enn metallica og bare en 2-3 år før det så taklet jeg ikke metallica en gang Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har du hørt sånn musikk uten sånn vokal? Det blir voldsomt pistrete og lite punch... Og etter hvert så hører du hva de sier også. Er ikke mer enn et år siden jeg ikke taklet noe hardere enn metallica og bare en 2-3 år før det så taklet jeg ikke metallica en gang Det er bra du lærer deg opp Det kom gradvis med meg også fra jeg var ca 15, og nå hører jeg nesten bare på metal (straks 26 nå). Til andre metal-skeptikere, prøv The Gathering, Nightwish og Lacuna Coil for eksempel. Damevokal. Så får dere begynne å like sjangeren først, før dere begynner på murringen Til drevne metallere anbefaler jeg de norske Cobolt 60 og Scariot. Lite kjente, men svært gode. Hører på litt annet også da, men pop/techno/country faller rett og slett ikke i smak i det hele tatt. Og for å legge litt til topic: takler ikke Nickelback. Fæl stemme på han fyren. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er bra du lærer deg opp Det kom gradvis med meg også fra jeg var ca 15, og nå hører jeg nesten bare på metal (straks 26 nå). Til andre metal-skeptikere, prøv The Gathering, Nightwish og Lacuna Coil for eksempel. Damevokal. Så får dere begynne å like sjangeren først, før dere begynner på murringen Til drevne metallere anbefaler jeg de norske Cobolt 60 og Scariot. Lite kjente, men svært gode. Hører på litt annet også da, men pop/techno/country faller rett og slett ikke i smak i det hele tatt. Og for å legge litt til topic: takler ikke Nickelback. Fæl stemme på han fyren. Hehe, begynte vel når jeg var 15 jeg og (19 nå på mandag)... hørte så godt som bare på rap.. hører på så godt som alt nå... (utenom det meste av techno og dansband) Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bare Egil Band - Arne med den gode grunn av at jeg har det i navnet mitt Alf Poier - Weil der mensch zahlt (genial video though ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 eg bare sier det... denne diksusjonen er egentlig idiotisk... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) eg bare sier det... denne diksusjonen er egentlig idiotisk... Endret 19. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Heavy metal og lignende drit. Det er for trøndere Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bare Egil Band - Arne med den gode grunn av at jeg har det i navnet mitt Alf Poier - Weil der mensch zahlt (genial video though ) Du kødder ikke med Alf Poier, har aldri ledd så godt som når jeg hørte den sangen første gang Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Verste musikken er trance/dance/sukkerpop som rettes mot fjortissen OG topp20 musikk Må litt mer heavy musikk til Immortal,darkthrone,dark funeral,in flames,cradle of filth,korn,Darkane,Coal Chamber !! Endret 10. april 2004 av [BiGG] Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fjelg - Geir, som jeg tror jeg fant her på forumet, er definitivt den desidert dårligste låta jeg har hørt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fjelg - Geir, som jeg tror jeg fant her på forumet, er definitivt den desidert dårligste låta jeg har hørt Den er jo RÅ! "GAAAAAAAAIRRRR!!! GAAAAAAAAAAAAAAIIRR!!! GAAAAAAAAAAAAAIIIRRR!!!" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Og standard tinga da.. Country,trance-dance-techno (i STORE mengder),joik,boyband,ROSAHELIKOPTER ¤"#%¤&! Har du hørt transjoik? var faktisk på konsert med transjoik....og det var faktisk ganske stilig....men cden blir ikkje det samme... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Og standard tinga da.. Country,trance-dance-techno (i STORE mengder),joik,boyband,ROSAHELIKOPTER ¤"#%¤&! Har du hørt transjoik? var faktisk på konsert med transjoik....og det var faktisk ganske stilig....men cden blir ikkje det samme... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fjelg - Geir, som jeg tror jeg fant her på forumet, er definitivt den desidert dårligste låta jeg har hørt Den er jo RÅ! "GAAAAAAAAIRRRR!!! GAAAAAAAAAAAAAAIIRR!!! GAAAAAAAAAAAAAIIIRRR!!!" Geir er eit tre, btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg