-kga- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sånn deathmetal musikk er det verste... de synger jo ikke, bare brøler... også HATER jeg nightwish, med denn derre operasyngende burugla, bra bakgrunnsmusikk, men fjern vokalisten.. Nightwish er jo konge proft da, men er enig i at dethmetal er sugent. Det er jo vokalisten som gjør musikken bra, bakgrunds musikken er også bra da. Jeg syntes all musikk skal ha en vokalist, bare melodi musikk er dårlig som regel. Det verste jeg vet er nokk tekno og tranc. Den slaks "musikk" er bare no drit. Du liker vel den driten du? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 jeg syns kristen musikk, og sånn arhmed lailo jorho'' lignende musikk er forferdelig!!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg syns kristen musikk, og sånn arhmed lailo jorho'' lignende musikk er forferdelig!!! jepp, spesielt kristen musikk, det er hjernevasking deluxe Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Trance, Techno, Pop, Dance, Club, House og Danseband stiller sterkt hos meg... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes egentlig Maria Mena er ganske j'ævli. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sånn deathmetal musikk er det verste... de synger jo ikke, bare brøler... med den setningen beviste du vel at du ikke har så mye aning? av verste må det vel være 90% av det som går på MTV.. og trance, techno ol. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noe av det verste jeg har hørt i nyere tid: Cheeky Girls Las Ketchup - The Ketchup Song Peaches - Rosa Helikopter Outkast - Hey ya Folk og Røvere - Utadæsjælopplevelse Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noe av det verste jeg har hørt i nyere tid:Cheeky Girls Las Ketchup - The Ketchup Song Peaches - Rosa Helikopter Outkast - Hey ya Folk og Røvere - Utadæsjælopplevelse ja! la dem brenne Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 altså, finnes jo mye bra country da! Men sjangeren er ødelagt av bensinstasjon damer og Garth Brooks nei nei,må ikke gi skylden til bensinstasjondamene nei vi er bare kule vi las ketchup er den største plagen hittil synes jeg da......etter der igjen kommer vel, tja nesten vondt å si det ,men she so high Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dimmu borgir irriterer meg ganske bra ja. Blir faktisk forbanna og hissig hver gang eg ser trynet hans på tv. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ikke rart du blir hissig når du ser ett band som en person EDIT: BTW, tenk på hvordan jeg har det! Hver gang en gansta-blingbling-niggah-in-the-hood.with-extremly-nice-car-og-ca-12-skjønnhetsideal-damer-per-negersnute låt dukker opp på skjermen, og det er ****** meg ganske ofte i forhold til svart metall eller noe form for metall over hodet, så blir jeg sur og grinete Endret 9. mars 2004 av olsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Olsen har et GODT poeng. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men Dimmu Borgir høres for meg ut som bare brpk. Og jeg er ikke så veldig kresen. Selv hører jeg jo en god del på Slipknot og Opeth, men Dimmu Borgir er for j*vlig. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap .. Dum i hode eller??? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Glemte noe av det verste ever: L8R. Boyband som lager remix av AC/DC-låter. *grøss* Endret 9. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men Dimmu Borgir høres for meg ut som bare brpk. Og jeg er ikke så veldig kresen. Selv hører jeg jo en god del på Slipknot og Opeth, men Dimmu Borgir er for j*vlig. nææh. De har endel rævva bråk, men også mye grisebra. f.eks. Puritania og The Maelstrom mephisto Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap .. Dum i hode eller??? Det er du som har nick etter et narkotisk stoff. Vet ikke hvem som er "dum i hodet", jeg... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap .. Dum i hode eller??? Det er du som har nick etter et narkotisk stoff. Vet ikke hvem som er "dum i hodet", jeg... Ikke sånn crack jeg tenker på Holder meg til crack på pcen jeg... Hva har du imot trance? Ingenting slår trance Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ikke rart du blir hissig når du ser ett band som en person EDIT: BTW, tenk på hvordan jeg har det! Hver gang en gansta-blingbling-niggah-in-the-hood.with-extremly-nice-car-og-ca-12-skjønnhetsideal-damer-per-negersnute låt dukker opp på skjermen, og det er ****** meg ganske ofte i forhold til svart metall eller noe form for metall over hodet, så blir jeg sur og grinete Ja må har vi noe tilfelles da olsen mann....vi begge hater hverandres musikk "smak" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg