KimNK Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hat-kategorien:Dance/Trance/Tekno Rap/Hip Hop (ala Eminem and that) Heidi Hauge-country (Liv Marit Vedvik og Jenny Jensen ) JAA!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Cock N' Ball Torture Verste "musikken" jeg har hørt. Gjett hva slags sjanger den tilhører? Dansebandmusikk er ganske kewlt å høre på live faktisk. Om man er skita og henger sammen med noen lokale snertne bondejenter som digger musikken Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Metal og Rock, det er ordentlig musikk det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sånn deathmetal musikk er det verste... de synger jo ikke, bare brøler... også HATER jeg nightwish, med denn derre operasyngende burugla, bra bakgrunnsmusikk, men fjern vokalisten.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 jeg liker ikke trance,tekno og lingende, dænsbænd, boyband og køntri som Heidi Hauge og gjengen Lenke til kommentar
Uddlevi Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Verste musikk tekno! Billig musikk som er lagd på noen minutter. Skikkelig musikk er ROCK! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Verste sangen noen sinne: The Blazing Squad - Flip/Reverse HAT HAT HAT HAT HAT HAT! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Btw glemte å nevne den sangen laget av fanden selv: Badger sangen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Verste musikk tekno! Billig musikk som er lagd på noen minutter. Skikkelig musikk er ROCK! Hei du der, hold an.. Jeg er profesjonell "techno" produser, eller hardstyle er rettere, men har en utfordring til deg. Lager du en utrolig kul techno sang på noen minutter, eller kan drøye det litt, på EN dag, 24 timer, skal du få min maskin og min pengesumm investert i plateselkapet (en god del, men summen holder vi hemmelig nå) I tillegg skal jeg skaffe deg kontrakt på ett av det hotteste plateselskapene nå for tiden, Tidy. Deal ? For en ******* forbanna tåpelig kommentar av deg. Hadde jeg vært mod hadde jeg gitt deg ferie, men vær glad jeg ikke regjerer Endret 2. mars 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 For en ******* forbanna tåpelig kommentar av deg. Hadde jeg vært mod hadde jeg gitt deg ferie, men vær glad jeg ikke regjerer la oss være glad du ikke er mod da Tror du har fått pes for å stenge ut en fyr som bare forteller sine personlige meninger Men ellers er jeg enig med deg, en god Techno låt er selvfølgelig ikke mye enklere å lage en andre sanger Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det værste jeg hører er heavy balader. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Som låt må jo Killing me softly med Fugies være noe av det aller værste som er laget! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Som låt må jo Killing me softly med Fugies være noe av det aller værste som er laget! Må si meg uenig... men uansett så har jo fugees bare covret den Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Som låt må jo Killing me softly med Fugies være noe av det aller værste som er laget! Du høres ut som en som har sett mye på idol. Der har de voldatt mye musikk som vil aldri låte bra igjen... Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du høres ut som en som har sett mye på idol. Der har de voldatt mye musikk som vil aldri låte bra igjen... Uansett om jeg har sett mye på idol eller ikke, så har jeg aldri likt Killing me softly. Jeg for min del mener fortsatt at det er ille musikk, som heller aldri vil låte bra. Men er det ikke greit at smaken er forskjellig. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fjortiss tråder som handler om hva det beste eller verste man syns om musikk eller film. Det finnes ikke noe mål på hva som er "best" eller "verst". Til idioten som snakker dritt om Beatles: Kjøp deg en stålbørste og sett deg på den. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Må si meg uenig... men uansett så har jo fugees bare covret den Er ikke sikker, men er det Lauryn Hill som har den orginalt? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er ikke sikker, men er det Lauryn Hill som har den orginalt? Lauryn Hill var med i Fugees... Uansett var det Roberta Flack som hadde orginalen Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lauryn Hill var med i Fugees... Uansett var det Roberta Flack som hadde orginalen Ok. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fjortiss tråder som handler om hva det beste eller verste man syns om musikk eller film. Det finnes ikke noe mål på hva som er "best" eller "verst". Til idioten som snakker dritt om Beatles: Kjøp deg en stålbørste og sett deg på den. Noe som er enda mer fjortiss er å poste i en sånn tråd bare for å si hvor fjortiss den var... Denne tråden var jo ganske bra i forhold. De fleste bare utrykte sin mening uten å krangle og komme med ukonstruktive kommetær om person selv om de kanskje var uenige med andres meninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg