Cerb89 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Må nok si spetakel, Bergensk rap, ufff Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 sorry azz...ville bare si mine egne meniger...beklager hvis jeg krenket dine følelser Glint...og andre som ikke har uttrykt sine meninger over mitt innlegg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nå er det jo forskjell på rock og metal da Fortrekker det foran syrehue musikk Uansett er det et evne som ikke det går ann å bli enig om. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hørte noen sanger av The Ark nå. Definitivt noe av det værste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Kaizers Orchestra er vel noe av det styggeste jeg har hørt. De skal visstnok synge på norsk, men ikke i helvete om jeg får med meg en dritt. Når da musikken i tillegg er totalt uten mening for egen del så blir alt et eneste stort kaos! Yepp..Kaizers Orchestra er nok det styggeste jeg har hørt! Endret 7. november 2005 av Sabbath Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er altetende når det gjelder musikk, men en plass går grensen. Og den grensen går sånn sirkus ved Peaches. Har også lite til overs for panfløytemusikk Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 I en rosa helikopter, ska jag flyga hem til dej! I en rosa helikopter, jag vil flyga til dej varje dag! I en rosa helikopter, hela vegen hem til dej! I en rosa helikopter, gjenom stjernara til dej! Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 I en rosa helikopter, ska jag flyga hem til dej!I en rosa helikopter, jag vil flyga til dej varje dag! I en rosa helikopter, hela vegen hem til dej! I en rosa helikopter, gjenom stjernara til dej! 5119939[/snapback] Du VET å trykke på de "rette" knappene Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Å jag vet va jag vil, jag vil upp til himlen en gong til! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Denne slår alle rekorder: Amy Diamond - Welcome to the City Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ROck er noe folk med problemer hører på (ikke ta det personlig!!..ville bare få sagt det) 5118414[/snapback] Ja. Alle som hører på den lille sjangeren rock. Jeg synes alle med røde sko har problemer azzz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hva med Siebenschlaefer - Distorted Coldness? Det er noe av den verste elektriskee musikken jeg har hørt... Electro derimot! Endret 7. november 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Når skal denne idiotiske tråden stenges? Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hviss noen har hørt g.g allin så vil de være enige i at det er det værste som finnes.. særlig hviss dere har sett dokumentarfilmen hans: "hated" Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Når skal denne idiotiske tråden stenges? 5120978[/snapback] Nevvør! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 alt det teknopikkeriet(trance,dance, tekno osv), hippie musikk, listepop musikk, puddelrock, country, danse band 1815230[/snapback] Vi to er ganske like vi. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hviss noen har hørt g.g allin så vil de være enige i at det er det værste som finnes.. særlig hviss dere har sett dokumentarfilmen hans: "hated" 5121032[/snapback] GG Allin eier. Bæsjespising ftw! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Til Julenissen....Jeg har hørt fra sikre kilder at Mayoo89 har kontakter i det kriminelle miljøet, og jeg vet at de har røde sko. 5121986[/snapback] Så du er mayoos aurgjelme eller? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Slik skrikemusikk/vreeele musikk går det ikke ann å høre på. Ble dratt med helt foran på scenen når dimmu borgir spilte en gang.. aldri hatt det så jævlig før! først denna musikken og så en slik "satanist" som sto og piska håret sitt i nakken på meg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Og så i nakken av alle steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg