Jonki Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja de er skumle!! 5080939[/snapback] hvor gammel er du? 5082534[/snapback] 17.. men de er skikkelig skumle 5083650[/snapback] vel. de biter ikke de biter kanskje musikalsk sett, skikkelig drittmusikk men da regner jeg med at du er livredd for denne mannen? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Han vil jeg ikke ha en klem av Hadde ikke vært aktuellt uten de "armbånda" heller... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 her om dagen hørte jeg en trance-versjon av DDEs legendariske klassiker 'her blir det liv'. den topper nå lista over det verste mine ører har oppfattet av musikk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 her om dagen hørte jeg en trance-versjon av DDEs legendariske klassiker 'her blir det liv'.den topper nå lista over det verste mine ører har oppfattet av musikk. 5084703[/snapback] Den krever en 'ROFL'. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 her om dagen hørte jeg en trance-versjon av DDEs legendariske klassiker 'her blir det liv'.den topper nå lista over det verste mine ører har oppfattet av musikk. 5084703[/snapback] ultimat lavmåls! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Ja de er skumle!! 5080939[/snapback] hvor gammel er du? 5082534[/snapback] 17.. men de er skikkelig skumle 5083650[/snapback] vel. de biter ikke de biter kanskje musikalsk sett, skikkelig drittmusikk men da regner jeg med at du er livredd for denne mannen? 5084206[/snapback] Hvorfor? Fordi han er en lubben stygg jævel med patronbelte, spiker på armene, et opp-ned kors på brystet og en grov, rystende stemme? Endret 31. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvorfor? Fordi han er en lubben stygg jævel med patronbelte, spiker på armene, et opp-ned kors på brystet og en grov, rystende stemme? 5085320[/snapback] Fordi han blir kastet i fengsel for å ha torturert og drukket blodet til en stakkars mann? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Øyh! Gaahl er veggis!!1 (Og vasker kleda sine i bekken \o/) Men han lager kewl musikk, det skal han ha. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Øyh! Gaahl er veggis!!1 (Og vasker kleda sine i bekken \o/) Har intrykk av at mange growlere, vokalister generelt, men særlig growlere er veggiser. Er en slik diett bra for halsen elns? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Øyh! Gaahl er veggis!!1 (Og vasker kleda sine i bekken \o/) 5085918[/snapback] Her kommer jeg og prøver å stigmatisere black metal-kulturen, men du MÅTTE bare sakse info fra blinkprofilen til Glint. TSK TSK! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ynsjyll... TLZ: Gulrøtter vekker dyret i deg. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 vel. de biter ikke de biter kanskje musikalsk sett, skikkelig drittmusikk men da regner jeg med at du er livredd for denne mannen? 5084206[/snapback] Hahahahaha han var bare søt da :!: :!: Men er han sponsa av Christiania Spikerfabrikk eller? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 mye av det du finner på VG-lista... alt som har et melankolsk preg... ALT - som ligger under dance, trance, techno aka syre sjangeren Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 her om dagen hørte jeg en trance-versjon av DDEs legendariske klassiker 'her blir det liv'.den topper nå lista over det verste mine ører har oppfattet av musikk. 5084703[/snapback] E-Head har laga coverlåt av Windirsangen "Mørkets Fyrste". Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 værste musikken jeg har hørt må vel være et band som heter Anal cunt. Ellers så har jeg ingen tro på å disse andre typer musikk enn akkurat den jeg liker, ser ikke pointet. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm, jeg får ta et kjapt søk på google etter "anal cunt", får sikkert mye bra musikk da. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Liker best sanger hvor en faktisk må ha noen instrumenter for å lage musikk. feks Gitar, trommer og bass. Samt en stemme som kan si AIIIIEIEIEEEWAEAWAAWA, som i Metal og Black Metal.(Dimmu,CoF,Emperor,Opeth,Trivium med veldig mange flere)Tror jeg også har en fetisj for sountracks. Noen av de filmene jeg syns er best liker jeg også å høre musikken til. Eks er killbill og pulpfiction. Hatmusikken blir da nesten det motsatte, hvor du har elektroniske duppedittlyder som en får følelse av hopper opp og ned i en utrolig rar takt. Tar du 5 sek sample er den helt lik ettet 24 sekunder som 2 minutter ut i sangen. Dance trance house bla bla bla bla #¤!¤!# og for ikke å glemme rap og country og all den andre umulige musikken. Rock er ok, men wigwam ble for mye. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Rammstein! At de skinkerytterne der fikk komme i rompa på fans utenfor de tyske grensene er helt ubegripelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Pfft, Rammstein er kanskje det desidert kuleste bandet som noensinne har vandret jordens overflate. Platene Herzeleid og Sehnsucht er i mine øyne to av de beste utgivelsene noensinne. Men, for all del - du har lov til å ytre hva pokker du vil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Pfft, Rammstein er kanskje det desidert kuleste bandet som noensinne har vandret jordens overflate. Platene Herzeleid og Sehnsucht er i mine øyne to av de beste utgivelsene noensinne. Men, for all del - du har lov til å ytre hva pokker du vil. 5098451[/snapback] Gotta agree on LarsP on this one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg