SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne. Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Huff å huff.. nå ble jeg enda mer redd når jeg så bildet av dem! I tilleg til at de lager grufull musikk er de jo også ikke spesielt bra å se på .. Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne. Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger Da vet du for lite om hip hop...Kanskje 50 Cent og alle de andre kommersielle apene rapper om damer og penger og slikt, men det finnes fortsatt utrolig mye bra hip hop.. blir for teit å skjære alle over en kam vetdu! Endret 30. oktober 2005 av Faris Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Huff å huff.. nå ble jeg enda mer redd når jeg så bildet av dem! I tilleg til at de lager grufull musikk er de jo også ikke spesielt bra å se på .. Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne. Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger Da vet du for lite om hip hop...Kanskje 50 Cent og alle de andre kommersielle apene rapper om damer og penger og slikt, men det finnes fortsatt utrolig mye bra hip hop.. blir for teit å skjære alle over en kam vetdu! 5081241[/snapback] Enig. Finnes utrolig mye bra hiphop uten snakk om damer biler eller dop og. Desverre er det ofte de som får mest spilletid. Blir litt for mye generalisering rundt sjangere synes jeg. Selv om jeg ikke tåler kaizers orcestra sier jeg ikke at all norsk musikk er dårlig. Selv om jeg aldri hart hørt noe metall jeg liker skal jeg ikke si det ikke finnes bra metall. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne.Jeg sikkret meg mot "alle over en kam" argumentet Endret 30. oktober 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Avenged Sevenfold 5082200[/snapback] Saft suse, jeg henger meg på denne her. FOR no dritmusikk.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 http://www.recordhall.com/pictures/punk/avenge2.jpg :( Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 http://www.recordhall.com/pictures/punk/avenge2.jpg :( 5082250[/snapback] Æsj! En blanding av nightwish og boyband! Det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Wowee, her var det mange tolkninger av tidenes dårlisge musikk! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja de er skumle!! 5080939[/snapback] hvor gammel er du? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Toppen av crappy: Vassendgutane. Brekningsmiddel kaller eg det. 5081228[/snapback] Ei i klassen min elsker dem. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Toppen av crappy: Vassendgutane. Brekningsmiddel kaller eg det. 5081228[/snapback] Ei i klassen min elsker dem. 5083028[/snapback] smaken er som baken, TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Toppen av crappy: Vassendgutane. Brekningsmiddel kaller eg det. 5081228[/snapback] Ei i klassen min elsker dem. 5083028[/snapback] Berre ei? U lucky bastard... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 trance,techno,dance ruler hardt!!!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 trance,techno,dance ruler hardt!! 5083101[/snapback] not for me, baby Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Den rene eksistens føles som kvalmen. De som ikke helt begriper hva som menes med sitatet kan høre på dette og lese teksten nedenfor. Cuba-CubaI just bite it It's for the look I don't light it Ill-way the an-may on the ance-day orr-flay Giving up jiggy make it feel like foreplay Yo my cardio is infinite (ha ha) Big Willie Style's all in it Gettin' Jiggy Wit It Chorus: (na na na na na na na nana na na na na nana) Gettin jiggy wit it (na na na na na na na nana na na na na nana) Gettin jiggy wit it (na na na na na na na nana na na na na nana) Gettin jiggy wit it Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Friske prinsen fra Bel Air jo. Chipz is back, we are back in black.Making up a story, as we cover any tracks. Who you gonna call when your home alone, who you gonna call tonight? Who you gonna call in the twilight zone, Chipz is gonna make it right! Chipz is back, back in black, Chipz is back! Cowboy cowboyRiding in a rodeo can i be the one for you Cowboy cowboy your my little romeo Let me be your cowgirl too Og til slutt min favoritt: Chipz versus the most fearsome of the seven seas Captain James Hook Here we go! Nanananana Ohoh wah oh wee oh (4x) He’s back, the man with the hook Back again The king of the pirates We jump, into the book You don’t wanna miss the adventure This is a pirates life I guess it is This time we’re gonna fight Come on, we’re ready And all you have to do Just think one happy thought And you will fly again (Revenge is mine) [Chorus] Captain Hook, Captain Hook And Peter Pan Captain Hook, Captain Hook In Neverland You’re such a crook Now, Captain Hook One can tell by your look Captain Hook Nanananana Ohoh wah oh wee oh (2x) ÆLZK! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Toppen av crappy: Vassendgutane. Brekningsmiddel kaller eg det. 5081228[/snapback] Dei kjem herifrå eg bur. Jævlig musikk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Trance, tekno, nightwish og gangster rap. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja de er skumle!! 5080939[/snapback] hvor gammel er du? 5082534[/snapback] 17.. men de er skikkelig skumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg