MadRos Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 :!: Nerder som Hater Rock, Rap (Crap ? hahaha): Dette er noe nytt Vel, det jeg hater er Satanistiske Jævla drit Heavy steeel jævla musikk, bare skrik og dritt Ødelleger hele meningen med Rock Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Nå var en av hovedtegnene med rock når den begynte at svært mange av den voksne generasjonen på den tiden så på det som "satanistisk jævla drit rock jævla musikk bare skrik"-musikk. (Du skyter deg selv i foten. Men for all del, skyt i vei....) Endret 30. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Generalisering av metal er klin umulig om du har noe peiling. Generalisering av pop derimot... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette er min mening: Stygg musikk: Heavy rock og metal, bare skrik og skrål, blir litt redd ALL listepop Ravi & DJ Løv.... gud hjelpe Kommersiell Hip-Hop der eneste mål er å dra inn penger Techno og trance.. harry som faan Ompa ompa musikk Bra musikk: Noe rock(Pink Floyd som et eksempel) House og disco(snakker om fet disco fra 70 tallets NY, ikke gay homsedisco) Soul og funk (den sjangeren inneholder myyye mer en James Brown) Soundtracks fra gamle filmer Elektronisk musikk, downtempo, trip-hop Hip-Hop (fra labels som Stones Throw, Rhymesayers, Def Jux m.m) Dette er min mening, forventer ikke at noen skal like det samme som meg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ompa ompa musikk Oompa Loompa? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette er min mening:Stygg musikk: Heavy rock og metal, bare skrik og skrål, blir litt redd ALL listepop Ravi & DJ Løv.... gud hjelpe Kommersiell Hip-Hop der eneste mål er å dra inn penger Techno og trance.. harry som faan Ompa ompa musikk Bra musikk: Noe rock(Pink Floyd som et eksempel) House og disco(snakker om fet disco fra 70 tallets NY, ikke gay homsedisco) Soul og funk (den sjangeren inneholder myyye mer en James Brown) Soundtracks fra gamle filmer Elektronisk musikk, downtempo, trip-hop Hip-Hop (fra labels som Stones Throw, Rhymesayers, Def Jux m.m) Dette er min mening, forventer ikke at noen skal like det samme som meg 5078493[/snapback] Jaha, og kan du finne en rock sang med bare skrik og skrål? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette er min mening:Stygg musikk: Heavy rock og metal, bare skrik og skrål, blir litt redd ALL listepop Ravi & DJ Løv.... gud hjelpe Kommersiell Hip-Hop der eneste mål er å dra inn penger Techno og trance.. harry som faan Ompa ompa musikk Bra musikk: Noe rock(Pink Floyd som et eksempel) House og disco(snakker om fet disco fra 70 tallets NY, ikke gay homsedisco) Soul og funk (den sjangeren inneholder myyye mer en James Brown) Soundtracks fra gamle filmer Elektronisk musikk, downtempo, trip-hop Hip-Hop (fra labels som Stones Throw, Rhymesayers, Def Jux m.m) Dette er min mening, forventer ikke at noen skal like det samme som meg 5078493[/snapback] Techno og trance er harry, men det er ikke disco? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jaha, og kan du finne en rock sang med bare skrik og skrål? Ok, unnskyld, mener ikke vanlig rock men sånn gother musikk... det er skikkelig skummelt Techno og trance er harry, men det er ikke disco? Hehe, da vet du nok ikke hvordan disco jeg snakker om.. jeg mener ikke dårlig gay disco fra 80 og 90 tallet.. jeg mener disco fra 70 tallets New York som senere utviklet seg til rap.. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kristenrock er det verste jeg hører. Bra du liker salmesang bedre Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ok, unnskyld, mener ikke vanlig rock men sånn gother musikk... det er skikkelig skummelt 5080595[/snapback] Nightwish? HIM? Within Temptation? Blutengel? Joy Division? Skikkelig skummelt ja. Tror du mener ekstrem metal jeg, ikke goth musikk. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg syns all mørk musikk er skummelt.. Nightwish er hvertfall skummelt! Gothere er skumle Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg syns all mørk musikk er skummelt.. Nightwish er hvertfall skummelt! Gothere er skumle 5080706[/snapback] Hvordan er Nightwish skumle? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Generalisering av metal er klin umulig om du har noe peiling. Generalisering av pop derimot... 5078403[/snapback] jepp, pop er forutsigbart, fult av klyseri og klisjeer Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg syns all mørk musikk er skummelt.. Nightwish er hvertfall skummelt! Gothere er skumle 5080706[/snapback] :!: :!: :!: sorry at jeg ler, men den tok kaka lett! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Jeg syns all mørk musikk er skummelt.. Nightwish er hvertfall skummelt! Gothere er skumle 5080706[/snapback] Nightwish er jo hurra-metal. Selv de prøver å skrive tekstene så "mørke" så de kan så er jo melodiene skikkelig "HIPP TJIO OG HEI! " Endret 30. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 http://www.soundchecks.co.uk/reviews/nightwish2.jpg Hyl 5080996[/snapback] Du hylte? HYLO. ^^ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Køntri (hestejazz), danseband (å herregud disse er ubeskrivelige), tecno, dance, hiphop... En del røten pop er det også. Techno, rap og masse annet faenskap. Humanity, wake up! Hvis noen lurte veldig på hvaslags musikk jeg egentlig hører på så er det metal/rock. btw.. Nightwish suger og VG listen, ta deg en kringle. Endret 30. oktober 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Toppen av crappy: Vassendgutane. Brekningsmiddel kaller eg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg