Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn føles Beatles som våte, tomme, grå høstmorgener. Crap, med andre ord.

Det der var ett dårlig utsagn. :p

Fullstendig uenig! :D

Men stygg musikk er: Danseband, Menn som sutrer i en mikrofon, boyband, shania twain, britney spears, noe av all den trancen og technoen som spilles i verden, country, kirkesøppel, søppelmusikk, drittmusikk, homomusikk, artister-som-prøver-å-synge-morsomt-men-som-ikke-gjør-det musikk osv.. +++

Lenke til kommentar

endrebjorsvik89, kanskje så gikk jeg litt overbord da. ;)

Men uansett, kommersiel trance/pop/whatever som 13 år gamle jenter danser til og elsker. Det er jo søppel. Se på hvor mye tid og sjel som er lagt i en AC/DC plate, og så ser du på den tosken som sitter og remixer We Will Rock You. Vi kan da være enige om at sånn musikk er bare søppel?

Btw, litt sen og kommentere. Men men.

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

En community i en community (subkultur) kan vokse seg sterk og ignorerende ovenfor andre communities. De fra den sterke communitien prater over hodet på de andre med sterk sarkasme og mellom linjene "jeg har alle bak meg" - "det er kun dette som er normalt", og ser på det som en selvfølge at de som mener noe annet om den saken den sterke communitien står for, er noen lusne forumtroll som skal henges fast på gapestokken som står plassert på communitiens virtuelle torg.

Hvem snakker jeg om?

Lenke til kommentar
En community i en community (subkultur) kan vokse seg sterk og ignorerende ovenfor andre communities. De fra den sterke communitien prater over hodet på de andre med sterk sarkasme og mellom linjene "jeg har alle bak meg" - "det er kun dette som er normalt", og ser på det som en selvfølge at de som mener noe annet om den saken den sterke communitien står for, er noen lusne forumtroll som skal henges fast på gapestokken som står plassert på communitiens virtuelle torg.

:)

Lenke til kommentar
Men uansett, kommersiel trance/pop/whatever som 13 år gamle jenter danser til og elsker. Det er jo søppel. Se på hvor mye tid og sjel som er lagt i en AC/DC plate, og så ser du på den tosken som sitter og remixer We Will Rock You. Vi kan da være enige om at sånn musikk er bare søppel?

Da jeg satt på AC/DC på en klassetur i tiende klasse, mente faktisk hele klassen (bortsett fra meg da selvfølgelig) at det kun var ekkel og homsete musikk som hele verden hatet.

:shrug:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Så dassen liker opera, kirkemusikk, folkemusikk osv... jaja, hver sin smak :p

Personlig kan jeg klare meg fint ute alt det over + køntri, gay-pop boyband, daseband og generelt ganske forbanna mye av all norsk musikk.

Og en til jeg ikke liker.. Crazy Frog, drepte Axel F's klasikker :sad:

Faktisk, så er første pri nuh, Power-metall, Brooklyn Bounce ol (vet ikke sjanger... heller vel mot tekno/kanskje rave.., må nevne en sang også av BB, Club Bizarre der treffer du min sjanger ganske så bra..), og mye annen musikk som spiller godt i bilen, men ikke ren dunkadunk...

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Føler for å legge til en låt her.

Bluesøsken - Se, der går en sebra

At det går an å skrive, spille, synge og framføre en låt så til de grader grusomt. Jeg ble seriøst redd da P3 begynte å spille denne på sensommeren. Hvis sebrasangen hadde overtatt for Schnappi hadde jeg lagt meg på togskinna.

Og til de av dere som ikke har hørt styggedommen, følg linken under.

http://www.bluesosken.no/sanger/mp3/zebra.mp3

Lenke til kommentar
Føler for å legge til en låt her.

Bluesøsken - Se, der går en sebra

At det går an å skrive, spille, synge og framføre en låt så til de grader grusomt. Jeg ble seriøst redd da P3 begynte å spille denne på sensommeren. Hvis sebrasangen hadde overtatt for Schnappi hadde jeg lagt meg på togskinna.

Og til de av dere som ikke har hørt styggedommen, følg linken under.

http://www.bluesosken.no/sanger/mp3/zebra.mp3

5043904[/snapback]

ÅÅÅÅHH Fysjameg å fysjameg! Den var jo bare FÆL. Schnappi kunne jeg i alle fal klare å høre på én gang. Men denne var jo HELT jævlig :cry: Og for en givende tekst da.

Jeg hater deg for å ha ført denne styggedommen på meg! :realmad:

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...