Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

*snip*

Noen synes opera er kun er skrik og hyl, mens andre mener det er kjærlighet og harmoni. Noen synes growling fra Dimmu Borgir er fælt, ekkelt, satanistisk og stygt, mens andre synes det er et harmonisk og melodiøst innslag til den ellers fengende musikken.

Noen synes tunge gitarriff høres ut som to katter som slåss i et blikkbosspann, mens andre digger det og synes det er noe av det aller mest harmoniske og sammensatte man kan høre på.

 

You get my point?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

makos: Vet at Dimmu Borgir kaller seg black metal, og at Slipknot har kommet til uhell for å kalle seg death metal en gang.... men ingen av bandene representerer "sin" sjanger i det hele tatt. :p

 

(Men slapp av, hvis jeg ikke tar feil så vil du nok hate "ekte" black/death metalband ennda mer ;))

Lenke til kommentar
Black/Death Metal er ille, Slipknot,dimmuborgir.  :thumbdown:

Du burde høre litt Windir, koselig sogna-metal med sterke innslag av trekkspel og folkemusikk.

 

"No ve me fortsetta me ein klassikar ifrå albumet Arntor! Ditta her e Svartasmien og Lundamyrstrolljet! No må de vera me her!"

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Det nyeste albumet til Slipknot var jo nærmest nu metal, elsket slipknot når jeg gikk i 8 klasse (3,5 år siden) å jeg gledet meg utrolig til det albumet som skulle komme. Bestilte det fra Cdon lenge før det kom ut, åpnet pakken og satte cd'en i anlegget, vel.. Det endte med at jeg knakk cd'en i 2 å kastet den ut vinduet. Noe av det styggeste jeg har hørt av metal!

Lenke til kommentar
*snip*

Noen synes opera er kun er skrik og hyl, mens andre mener det er kjærlighet og harmoni. Noen synes growling fra Dimmu Borgir er fælt, ekkelt, satanistisk og stygt, mens andre synes det er et harmonisk og melodiøst innslag til den ellers fengende musikken.

Noen synes tunge gitarriff høres ut som to katter som slåss i et blikkbosspann, mens andre digger det og synes det er noe av det aller mest harmoniske og sammensatte man kan høre på.

 

You get my point?

Synes opera er fint jeg... :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg synes nå ikke opera er så spesielt på noen måte jeg. Men det jeg helst vil unngå er Super,ultra,de(a)th,doom,hell,osv.metal. Der verden skal gå under og det er best jo mer horribelt det skjer, det skal bli panikk og alle skal drepe hverandre med øks og sverd osv. på groteskt vis slik at alle kommer til helvete for så å lide i evig tid under satans pisk og pentagrammer osv. Det klarer jeg bare ikke.

 

Men den STORE synderen tror jeg må være "The Beach Boys". Jeg tror ingenting i hele denne vide verden har plaget meg så mye som Californian Girls osv. DA blir jeg sur da. :realmad:

 

*Ahhh... deilig å få ut agresjonen. :yes:*

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Jeg skjønner jo selfølgelig at folk liker forskjellig musikk. Men denne tråden handler om hva diverse folk mener er dårlig. Og jeg mener at trance/dance osv er forferdelig. Da må jeg jo få lov og skrive om det?

Nei seriøst. Måtte den musikken brenne sakte i helvette. Å måtte alle de som hører på den, komme på bedre tanker og skaffe seg en AC/DC plate eller noe lignende.

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg hørte "Adagio For Strings" her om dagen, og jeg hørte bare ulyder. Det kan da for guds skyld ikke være noe kult og stå å høre på en fyr, som har ene handa på mixebordet og den andre som han bruker til og holde headsettet. Mens han spiller noe han komponerte på pcen sin?

 

"Dunk dunk dunk dunk, variert dunk dunk dunk, fioliner, dunk dunk dunk, variert dunk dunk" <- En kort oppsummering av "Adagio For Strings"

Jeg synes det er veldig kult å høre på en fyr som har ene hånden på mixebordet, og den andre på headsettet, mens han spiller musikk han har laget ved hjelp av datamaskin. Er jeg dum da?

 

Meningen med dette innlegget var egentlig å si at Lethal Industry er bedre enn Adagio for strings. :)

Lenke til kommentar
Det kan da for guds skyld ikke være noe kult og stå å høre på en fyr, som har ene handa på mixebordet og den andre som han bruker til og holde headsettet. Mens han spiller noe han komponerte på pcen sin?

Nei, for guds skyld, det er jo tøffere med en langhåret skitten fyr som runker på en gitar og hyler og skriker om satanisme og generell gørr. ;)

 

Synes egentlig denne tråden kan stenges og slettes. Alt for mye krangling og dissing. (Bidrar kanskje litt jeg også) :D

Lenke til kommentar
Det nyeste albumet til Slipknot var jo nærmest nu metal, elsket slipknot når jeg gikk i 8 klasse (3,5 år siden) å jeg gledet meg utrolig til det albumet som skulle komme. Bestilte det fra Cdon lenge før det kom ut, åpnet pakken og satte cd'en i anlegget, vel.. Det endte med at jeg knakk cd'en i 2 å kastet den ut vinduet. Noe av det styggeste jeg har hørt av metal!

Bare synd at den siste Slipknot-CD'n er deres desidert beste utgivelse.

 

En artist jeg absolutt ikke kan fordra er Robert Wells. Grusomme pianomannen. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...