Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thecno er det tristeste som har kommet ut av den moderne verden..

Det er så tragisk at jeg får lyst til å gråte når jeg ser alle fjortisser som står og jubler over Ghunter(eller no sånt) og ikkje minst Scoo**..

Thecno er bevist på at den "viste rase" kommer til å dø ut.. :(

Thecno er en faktor for fjortiss-fyll og allt annet dritt.!

Thecno er depprimerende greier. En gang var jo musikk kunst.! :cry:

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar

Hva er Thecno, hvem er Ghunter og Scoo**, og hva er den "viste rase"?

Hvis det er Techno du sikter til, har det fint lite å gjøre med Günter og Scooter (regner med at det var de du mente). Det er få fjortisser som hører på Techno, jeg vil faktisk tørre å påstå at det er flere "satan-unger" eller Emo-kids enn fjortenåringer som hører på Techno.

Hvis det var "den hvite rase" du mener, skjønner jeg ikke hva Techno skal ha med dens undergang å gjøre.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Thecno er det tristeste som har kommet ut av den moderne verden..

Det er så tragisk at jeg får lyst til å gråte når jeg ser alle fjortisser som står og jubler over Ghunter(eller no sånt) og ikkje minst Scoo**..

Thecno er bevist på at den "viste rase" kommer til å dø ut.. :(

Thecno er en faktor for fjortiss-fyll og allt annet dritt.!

Thecno er depprimerende greier. En gang var jo musikk kunst.! :cry:

Mener du alle typer elektronisk musikk, eller kun techno?

Lenke til kommentar

Techno (nei, det skrives ikke Thecno) er en sjanger, på lik linje med Trance, Dance, RnB, Indie-rock, osv. Eneste fellesbetegnelsen jeg kan finne på Dance, Trance og Techno er elektronisk musikk, men her kommer utrolig masse annet under også.

De heter fortsatt Günter og Scooter, ikke Gunter/Ghunter og Scoot**.

Lenke til kommentar

Techno, Trance etc.. (finnes untak, men det er relativt langt mellom dei.)

Tilnerma alt av Rap og Hip-Hop

Danseband (her er vel Ole Ivars det einaste untaket eg kjem på i farten)

Ein del country ( Johny Cash osv, er sjølvskrevne untak)

edit: og sjølvsagt listepop ;)

Endret av zero_time
Lenke til kommentar

Trance, Dance, Techno osv osv. Kall det hva faen dere vil, det er fortsatt noe forbanna søppel! Aldri i hele mitt liv har jeg hørt noe så jævlig som akkurat den musikksjangeren.

Hatet toppet seg da jeg kom over "Rock Dance Mania" platen for litt siden. Altså, hvem i svarteste helvette covrer We Wil Rock You, lager det om til en dance låt, og får et talentløst kvinnemenneske til og synge? Forbanna svin!

Gud bedre denne musikken. Det er jo så monotont og jævlig. Dj Tiesto, som folk skryter opp i skyene. Jeg hørte "Adagio For Strings" her om dagen, og jeg hørte bare ulyder. Det kan da for guds skyld ikke være noe kult og stå å høre på en fyr, som har ene handa på mixebordet og den andre som han bruker til og holde headsettet. Mens han spiller noe han komponerte på pcen sin?

"Dunk dunk dunk dunk, variert dunk dunk dunk, fioliner, dunk dunk dunk, variert dunk dunk" <- En kort oppsummering av "Adagio For Strings"

Men ikke nok med det! Hvorfor må det ALLTID lages dance remixer av allerede konge sanger? Groove Coverage - Poison. For helvette da! Det er jo en skam, de har tatt en konge sang, og gjort den om til et forbanna makkverk som 13 år gamle jenter kan danse til når de er på den lokale ungdomsklubben.

Det er faen meg remixer av alt. Dance Mania serien burde jo være et godt bevis på det.

Norske Hits <- Remixed

Svenske Hits <- Remixed

80 talls slagere <- Remixed

Gud vet hva annet <- Remixed

Folk må da skjønne at dette er søppel?

Og en siste ting. Den satans frosken!! Satan å satan å satan i det rødeste helvette hvor jeg hater dette forbanna dataanimerte irriterende vesenet! Og hvem pokker fant på og lage en trance/dance/whatever låt av den?

Ikke nok med at jeg hører den overalt, fordi små fjortisser har den som ringetone, men så skal den faen meg ut på radio og tv? Folk som liker Axel F - Crazy Frog fortjener seriøst et nakkeskudd! Jeg spanderer.

Nei seriøst. Måtte den musikken brenne sakte i helvette. Å måtte alle de som hører på den, komme på bedre tanker og skaffe seg en AC/DC plate eller noe lignende.

Det var det. Litt langt, men når jeg skriver om noe jeg føler sterkt for så kommer det bare flytende. :)

Lenke til kommentar

hmmm....er Ole Ivars et unntak?

Lenke til kommentar

hmmm....er Ole Ivars et unntak?

Vel, eg seier ikkje at Ole Ivars er knall.

Men eg synest at det finnest musikk som er eg ganske mykje verre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...