Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Men sånn ellers, så fatter jeg ikke at folk kjøper rap og R&B. "Come to my candyshop and suck on my lollipop" eller hva han maser om. Talentløst..

blir så mye mer seriøst når det virker som du veit hva du prater om....

 

ikke all rap og R&B er som du nevner her,bare det som blir spilt på radioen for tia,pga at fjortiss kidsa digger det...mesteparten er bra,men får ikke spilletid... yo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir så mye mer seriøst når det virker som du veit hva du prater om....

 

ikke all rap og R&B er som du nevner her,bare det som blir spilt på radioen for tia,pga at fjortiss kidsa digger det...mesteparten er bra,men får ikke spilletid... yo

Okey, innrømmer at jeg ikke veit noe særlig om rap/hip hop-sjangeren. Derimot har jeg venner som veit. Venner som går på dypdykk i platehyllene, bestiller cd'er fra de minste undergrunnsnettsjappene und so weiter. Det er jo ikke til å unngå at jeg får høre på en del av dette "dritbra greiene" de kjøpte forrige uke.

 

Newsflash: jeg syns det suger. En monoton basslinje, noen samples på toppen og en kar som lar skravla gå om et eller annet han tenkte på mens han spiste frokost. Det er så utrolig k.j.e.d.e.l.i.g!

 

Selvfølgelig, jeg skjønner at det er en kunst å ordlegge seg sånn som de gutta gjør (seriøst!), men det blir ikke nødvendigvis musikk av det. Ikke i mine ører. Noen vil si at musikk er "organisert lyd", og det kan sikkert stemme, men...neh.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føles Beatles som våte, tomme, grå høstmorgener. Crap, med andre ord.

The Beatles er kvalitet!

 

Country er ikke så bra, men ikke slike som Åsmund Åmliband. Dei ruler.

 

Det finnes jo dei som rekner Techno for musikk. Dette er helt feil! La meg quote en venn:

 

Techno er Windows' feillyder satt sammen!

 

 

EDIT: HipHop er aldeles fryktelig og er ørevoldtekt! Amerikanske bole-rappere har jeg svææært lite til overs for! :thumbdown: - :no::cry::mad::nei::hmm::hrm:

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Syntes det er MYE techno som er forferdelig å høre på!.... Blir bare helt stresset av det. HVem som helst kan lissom smelle sammen noe slikt. Må ikke så mye talent til det!... Nei, jeg liker god musikk jeg =) Ikke sånn dere fjortissdritt :thumbdown:

Neivell, så man trenger ikke skills for å lage musikk som Armin van Buuren, Above & Beyond, Gabriel & Dresden, Ace Da Brain, Nu NRG, Ferry Corsten osv?

 

Prøv da, vel. Se hvor langt du kommer... :roll:

Lenke til kommentar
Syntes det er MYE techno som er forferdelig å høre på!.... Blir bare helt stresset av det. HVem som helst kan lissom smelle sammen noe slikt. Må ikke så mye talent til det!... Nei, jeg liker god musikk jeg =) Ikke sånn dere fjortissdritt :thumbdown:

Neivell, så man trenger ikke skills for å lage musikk som Armin van Buuren, Above & Beyond, Gabriel & Dresden, Ace Da Brain, Nu NRG, Ferry Corsten osv?

 

Prøv da, vel. Se hvor langt du kommer... :roll:

Sa det var mye som var dårlig! Ikke alt.... :mad: Kremt *kødd* kremt

Lenke til kommentar

Til deg lenger oppe i tråden: Guns N' Roses er konge (GNR)!

 

 

Syns ikke det ligger så stor prestasjon i å lage Techno-"musikk". Det er jo bare en freak som sitter å drar lyder ned på en timeline og trykker CTRL+C og limer det inn igjen rett etterpå mange ganger! Selve sangen varer i 10 sek. resten er repitisjon og noen dunk.

Lenke til kommentar
Det vil jeg absolutt ikke si. Det finnes jo MANGE også innenfor rocken som er nesten like ille som techno-folk, men det er så vanvittig mange andre som er vanvittig mye bedre!

OH TEH IRONY! :thumbs:

I følge "Retningslinjene" skal man skrive på det språket man snakker, og ikke blande inn SMS-, CS-, WOW-, eller andre fjortisspråk. I ditt tilfelle blir det vanlig, norsk bokmål. INGEN av ordene i ditt forrige innlegg stod på bokmål.

 

Dette skrev jeg vel egentlig fordi jeg ikke helt skjønte hva du mente med selve innlegget ditt :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...