embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kast tv-en din!!!! du har fått nok... Har ikke TV. Har ikke hatt på 2 år. Og jeg innrømmer at jeg gikk litt over streken. Blir bare så irritert når dere aldri tør å prøve noe nytt og kommer med totalt useriøse utsagt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs. Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. Selvmotsigelser for teh win! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kast tv-en din!!!! du har fått nok... Har ikke TV. Har ikke hatt på 2 år. Og jeg innrømmer at jeg gikk litt over streken. Blir bare så irritert når dere aldri tør å prøve noe nytt og kommer med totalt useriøse utsagt. Tru meg, har prøvd Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ekte musikk er musikk i virkeligheten... HE_HE Slik har jeg det av og til og. Av og til lurer jeg på om visse folk er virkelige eller bare noe jeg har lagd i mitt eget hode for å underholde meg selv - så dumme kan da ikke folk være! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den skjønte jeg ikke, _julenissen_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tru meg, har prøvd Ok, fint. Men har du prøvd noen av de artistene jeg nevnte. De er crem de la creme innen trance/progressive. Dagens tips: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix). En helt rolig sang med en dritfin tekst og sykt bra vokal av Zoe Johnston (var med i Faithless, vet ikke om hun er med lenger). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ferr: Har du prøvd å like svensk dansband? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ferr: Har du prøvd å like svensk dansband? det har jeg.. det gikk rett vest Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ferr: Har du prøvd å like svensk dansband? Jepp. "I dina guldbruna ögooooooooooor"! Morsomt på vors, da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Men ikke mangen i forhold til "The pop girlS" if u know what I mean... Det er nok ikke så mange metalgutter sammenlignet med gutter som liker popmusikk heller da... Hva som er bråk er subjektivt. Hva som kvalifiserer til skriking kan også diskuteres, noen mener Sex Pistols er skriking, mens andre mener det må såpass rått som Iron Maiden til at det skal være skriking til de som kun mener at Black Metal og "oppover" er skriking. Men regner med at du er sistnevnte.... Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs. Ehh, folk som liker black metal hører kun på det og brenner kirker? Jeg liker selv (bla.) black metal, men jeg liker også trance som Infected Mushroom. Kjenner også en fyr som hører ennda mer på black metal igjen, fucking-guess-what han hører også på annet enn black metal. Tja, vet at Trance-folka ikke er enige... Men for oss utenforstående er all den drittmusikken ren og skjær teknologisk støy! Husker du før at du sa noen lignende om heavy metal. (Men så møtte du sjangeren med åpent sinn og fant band du likte, anbefaler deg å gjøre det samme med trance.) Skal dog være sagt at det ikke er akkurat mange trance-band/artister jeg har hørt som jeg liker... LarsP: For the record; hun virka kul. Endret 1. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Svensktopp er generelt ille.Ellers har Karajan klart å hærpe ganske mye bra musikk. Men det grelleste jeg har hørt på radio i det siste er en cover av "Behind blue eyes". Svensktopp? Black Ingvars.. Swedish DanceMetal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Please, Black Ingvars rocker. Blue(da ba dee) og Schnappi, das kleinen Krokodil har aldri vært fetere. ^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Finnes ikke stygg musikk! kun stygge folk som hører og lager! (og black ingvars rocker så faens oldemor bra!) Lenke til kommentar
zarz Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det må nok være landeplagen Rosa Hellikopter Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Det er en skam den sangen. EN SKAM!!! rosa helikopter... Endret 1. august 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fant nettopp ut at de kaller seg Peaches.. Oærk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Rosa Helikopter ruler noe så innst inn i helvete. Jeg elsker de ariske jentene med camobukse. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Rosa helikopter er tøff, ja. Edit: Uusi formula Endret 2. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs. Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!: Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Vil og føre til at happy hardcore er ganske uutholdelig, slår faktisk den kommers hiphop\rnb'en. Ein av dei svært få sjangrane eg med handa på hjartet kan seie at eg hatar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg