Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kast tv-en din!!!!  du har fått nok...

Har ikke TV. Har ikke hatt på 2 år.

Og jeg innrømmer at jeg gikk litt over streken. Blir bare så irritert når dere aldri tør å prøve noe nytt og kommer med totalt useriøse utsagt.

:)

Tru meg, har prøvd

:)

Lenke til kommentar
Tru meg, har prøvd

Ok, fint. Men har du prøvd noen av de artistene jeg nevnte. De er crem de la creme innen trance/progressive.

Dagens tips: Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix). En helt rolig sang med en dritfin tekst og sykt bra vokal av Zoe Johnston (var med i Faithless, vet ikke om hun er med lenger).

Lenke til kommentar
Men ikke mangen i forhold til "The pop girlS" if u know what I mean...

Det er nok ikke så mange metalgutter sammenlignet med gutter som liker popmusikk heller da... :shrug:

Hva som er bråk er subjektivt. Hva som kvalifiserer til skriking kan også diskuteres, noen mener Sex Pistols er skriking, mens andre mener det må såpass rått som Iron Maiden til at det skal være skriking til de som kun mener at Black Metal og "oppover" er skriking.

Men regner med at du er sistnevnte.... :shrug:

Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Ehh, folk som liker black metal hører kun på det og brenner kirker? Jeg liker selv (bla.) black metal, men jeg liker også trance som Infected Mushroom. Kjenner også en fyr som hører ennda mer på black metal igjen, fucking-guess-what han hører også på annet enn black metal. :roll:

Tja, vet at Trance-folka ikke er enige... Men for oss utenforstående er all den drittmusikken ren og skjær teknologisk støy!

Husker du før at du sa noen lignende om heavy metal. (Men så møtte du sjangeren med åpent sinn og fant band du likte, anbefaler deg å gjøre det samme med trance.)

Skal dog være sagt at det ikke er akkurat mange trance-band/artister jeg har hørt som jeg liker... :whistle:

LarsP: For the record; hun virka kul. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. :)

Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...