Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg er alt som blir laget på PC av en person alene, og som kun bruker tekniske instrumenter, _Techno_!

Techno er helt melodiløst, repetitivt og helt uten sjel, synes jeg. Det er bare en beat som går om og om igjen. Fantastisk kjedelig, synes jeg, da.

Lenke til kommentar
Hah, prøver du å påstå at store deler av notidas musikk ikkje har henta det minste fnugg av inspirasjon fra for eksempel Led Zeppelin?

Eit av Omar Alfredo Rodriguez Lopez sine største forbilde er Jimmy Page, gitarist i Led Zeppelin.

Etter mi meining hadde ikkje notidas musikk vore det samme uten dei store artistane/banda fra 60-tallet.

At artistene på 50. 60 og 70-tallet har betydd mye for vår tids musikk er det ingenting å si på. Men, det betyr ikke at man automatisk skal erkjenne at de er gode/dyktige musikere. Her kommer et utrolig dårlig eksempel på hva jeg mener: :p

Se for dere den første huleboeren som klarte å lage ild med flint eller to pinner. Imponerende og definitivt veldig viktig for resten av historien. Men, det betyr ikke at det er like imponerende i dag. Vi har f.eks lighter og flammekaster ^^.

Jeg f.eks respekterer Led Zeppelin, Beatles og Elvis(to name a few) for det de har betydd for musikkhistorien, men jeg synes likevel at det er skikkelig kjedelig(les: dårlig) musikk.

Veldig rart formulert, men håper dere skjønner hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar
Musikk som bare er bråk, er stygt. Der de skriker teksten.

Det kan være tøft det, men det er jo ingen jenter som liker sånt da...!

Tull og tøys. Jeg snakket med ei jente senest i dag om den nyeste skiva til Anorexia Nervosa. Hu er tr00ere enn de fleste guttene jeg kjenner.

Bilde_30.jpg

Lenke til kommentar
enig, jer er SÅÅ DRITT lei falsk musikk!!!! NED MED TRANCE OG TECHNO!!! :thumbdown:

Hva gjør elektronisk musikk falsk? Fordi det ikke er laget av en gitar? Fordi det er laget av en PC/synthesizer? Og til dere som sier at det ikke er melodi i trance (for jeg vet at det er noen som sier det også), burde seriøst fått ørene sjekka.

Ja, jeg er enig med at det er MYE dritt innen elektronisk musikk, men det er også mye som er fantastisk bra. Above & Beyond, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Brian Eno, Nu NRG, Flutlicht, Tiësto, Filo & Peri, System F, Gouryella, Mark Otten, Matti Laamanen, Motorcycle, Paul van Dyk, Gabriel & Dresden, Solar Stone, The Thrillseekers, Tilt. Alle disse er ekstremt dyktige, musikalske personer.

Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. :)

Lenke til kommentar
Musikk som bare er bråk, er stygt. Der de skriker teksten.

Det kan være tøft det, men det er jo ingen jenter som liker sånt da...!

Tull og tøys. Jeg snakket med ei jente senest i dag om den nyeste skiva til Anorexia Nervosa. Hu er tr00ere enn de fleste guttene jeg kjenner.

Bilde_30.jpg

Hehe... Ok, hu der har vel ikke så mye imot det nei... Men jeg er sikker på at det er ikke magen i gjennomsnitt av jenter i norge som liker heavy rock... Men det er noen... Mangen egentlig ... Men ikke mangen i forhold til "The pop girlS" if u know what I mean...

Lenke til kommentar
enig, jer er SÅÅ DRITT lei falsk musikk!!!!  NED MED TRANCE OG TECHNO!!!  :thumbdown:

Hva gjør elektronisk musikk falsk? Fordi det ikke er laget av en gitar? Fordi det er laget av en PC/synthesizer? Og til dere som sier at det ikke er melodi i trance (for jeg vet at det er noen som sier det også), burde seriøst fått ørene sjekka.

Ja, jeg er enig med at det er MYE dritt innen elektronisk musikk, men det er også mye som er fantastisk bra. Above & Beyond, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Brian Eno, Nu NRG, Flutlicht, Tiësto, Filo & Peri, System F, Gouryella, Mark Otten, Matti Laamanen, Motorcycle, Paul van Dyk, Gabriel & Dresden, Solar Stone, The Thrillseekers, Tilt. Alle disse er ekstremt dyktige, musikalske personer.

Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. :)

Kast tv-en din!!!! du har fått nok...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...