ZenCo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!?Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! Først the beatles og nå cash.... jaja... blir det neste Zep?... nei... trommene er vel for gode til kritikk fra deg. Ringo er en stødig trommis, om ikke den beste. Musikken må du mene hva du vil om, 60-tallet er en sjanger du elsker eller hater. Styggeste musikk?... Techno (og alt annet dritt i den sjangeren) Boyband (.... selv om westlife sjarmerer gang på gang....) Danseband... okey... greit,,, Beatles er ikke så ræv, stødig er trommisen, men men... Men Cash .... Boyband, gayband, danseband, country går for det samme:P Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Må være jambafrosk-sangen copy that Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 60-tallet er en sjanger du elsker eller hater. Når ble 60-tallet en sjanger? Og forresten - nei. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I dette tilfellet en jeg hater! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Altså, det går ikkje an å hate e.g. Jimi Hendrix, Otis Redding, Elvis Presley, Frank Sinatra og Pete Townshend. Sant, det er ikkje alle som liker musikken til alle ovenfor, men det finns ikkje tvil om at samtlige av dei ovenfor har påvirka musikken som eksisterer i dag i stor grad. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hah, prøver du å påstå at store deler av notidas musikk ikkje har henta det minste fnugg av inspirasjon fra for eksempel Led Zeppelin? Eit av Omar Alfredo Rodriguez Lopez sine største forbilde er Jimmy Page, gitarist i Led Zeppelin. Etter mi meining hadde ikkje notidas musikk vore det samme uten dei store artistane/banda fra 60-tallet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mulig det mulig det.... Led har vel en god del og, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg liker ikke The Beatles... Led er bra.... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hah, prøver du å påstå at store deler av notidas musikk ikkje har henta det minste fnugg av inspirasjon fra for eksempel Led Zeppelin? Husk at Led Zeppelin ikke var alene. De var heller ikke først ut. Men noen band har selvsagt latt seg inspirere av dem også. Andre igjen kan ha gjort det ubevisst. Tror ikke store deler av dagens band vil si "vi har funnet inspirasjon i gamle Led Zeppelin-låter" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Men kanskje vi folk burde tenke litt på nåtidens sanger, hvem som er dårligst av dem? Jeg er sikker på at dem mest tragiske og dårligste fremføringen av en bra sang i verden er skaperne av Die, Die My Darling: Mitsfits!!!!! Endret 1. august 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) 60-tallet er en sjanger du elsker eller hater. Når ble 60-tallet en sjanger? Og forresten - nei. En TIDSALDER du enten elsker eller hater.... mente jeg å si... The Beatles er et band som erkstremt mange elsker, og noen hater, da spesielt yngre som skal ha mer fytt og fart over sakene. De om det. Av den nye musikken bør techno refses . Den der pling-plong-versjonen av Beverly Hills Cop temaet er tragisk, for å nevne en.... Hvorfor skal techno fucke til orginaler? Klarer ikke "artistene" og produsere eget materiale? Edit: Greit at the beatles covret på de 2 første albumene sine, men det får være grenser Endret 1. august 2005 av HenHau Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Cibo Matto - Birthday Cake. Last den ned nå! Hør hvor elendig musikk kan bli. :/ Jeg synes den er tøff! Nettopp fordi den er såpass annerledes. Er jo en av de beste låtene i Jet Set Radio Future-spillet synes jeg. Men nå liker jeg jo tidlig Moloko og annen litt spesiell musikk og da Endret 1. august 2005 av Shimano Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Techno og trance og remixa sanger er sugg.... visst de ikke klarer og lage skikkelig musikk matriale selv så kan de slutta og lage denne såkalte "musikken" sin...!!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor skal techno fucke til orginaler? Klarer ikke "artistene" og produsere eget materiale? Fordi rocken er bedre, og det nærmeste technofantastene kan komme rocken i kvalitet er ved å plagiere den? Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor skal techno fucke til orginaler? Klarer ikke "artistene" og produsere eget materiale? Fordi rocken er bedre, og det nærmeste technofantastene kan komme rocken i kvalitet er ved å plagiere den? Slutt å si techno. Dere har ingen anelse om hva TECHNO er! Dessuten, de som lager DANCE-versjoner (for det er nemlig det det meste av det er) av gamle 80-talls-schlagere osv. som dere hører på Hard Dance Mania, RePlay o.l. burde blitt skutt og deretter hengt. Skikkelige TRANCE-versjoner av f.eks. tema-sanger til filmer er for det meste av en helt annen kvalitet. Der tar de nemlig ikke bare sampler fra sangen og legger på bass-tromme og en oppbrukt bassline, og kanskje en melodi som er så lett og kjedelig at en 5-åring hadde greit å lage den (godt eksempel på sånn musikk er sangene du finner på Hard Dance Mania-albuma), men de bygger opp hele sangen selv. De lager hele sangen selv om til trance. Gode eksempler på dette: Ozone (aka. Airbase) - Rock Millenium Falcon - Star Wars 2000 Clokx - Clokx Tiësto - Atena Rollerball - Albinoni The Sax Brothers - Baketstreet Wavetraxx - Das Boot 2003 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Slutt å si techno. Dere har ingen anelse om hva TECHNO er! Finnes det ingen sjanger som heter Techno? Hva vil du vi skal si? Navnet på alle stilartene i en og samme post? For meg er alt som blir laget på PC av en person alene, og som kun bruker tekniske instrumenter, _Techno_! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mmmhhhmmm , Bra poen Anth Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tja, vet at Trance-folka ikke er enige... Men for oss utenforstående er all den drittmusikken ren og skjær teknologisk støy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg