Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Av musikk som går på radio nå om dagen får Kelis med Milkshake meg til å skifte kanal rimelig kjapt. Den forrige hiten hun hadde, I hate you so much right now var ennå verre. *grøss* Jeg er heller ikke veldig begistret for elektronisk musikk ala trance, tecno osv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er eg rar hvis (nesten) tar det personlig hver gang noen nevner at de hater hiphop? Anyways 99% av metal suger..99% country suger..danseband faan..gammel rock faan ala beatles og alt det der..britney spears stemmer.. og sikkert mer men eg kommer bare på disse i første omgang. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Beatles? De suger da virkelig ikke Mario. Personlig syns jeg Country / HARD METAL (elns) og dance o.l er det verste. Liker ikke Hiphop kjempegodt though... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Det meste av metal og rap. Sjeldent noe av det plager meg, for jeg kan høre på alt, men det høres bare ikke bra ut. Endret 25. februar 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er ganske "alt-etende" når det gjelder musikk, men det er rock jeg hører mest på. Danseband og country topper hatlisten min. Er ellers helt enig med Peterman..Kelis-Milkshake er en drittsang. Missy Elliot eller hva hun heter lager også drittmusikk... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 D.D.E det tok jo helt av da en reklamefjott sa "90-tallets største band er ute med ny plate" på tv2-reklamen til dde. lurer på om jeg har ledd så godt noen sinne Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hiphop, Rap og annet støy. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 a'moe - i'm the wolf | går meg på hjernen. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Wheatus - Teenage Dirtbag og den som gikk på p3 før. Ett eller annet "I'm glad I crashed the wedding". Mye dårlig punk-pop som mishandler en rimelig ok sjanger. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) *danseband*billig tekno (særlig aqua-stilen med en pipete lolita-stemme og en brautende mann i bakgrunnen) *rap-hip-hop-greier, der 3 av 5 ord er fuck, mother og yo *...og ikke minst boyband o.l (enten det er gruppe eller soloartister) *mer enn 3 gospelsanger på rad *også var det noe jeg fant som ventemusikk et sted jeg jobba. Sangen het noe á la Alien Arab Desert, og hørte slik ut også (jeg gjetta navna etter å hørt låta...) *generelt country, selv om noe kan høres på i begrensede mengder *mye punk, virker så fjortisgapende mye av det (Sex Pistols går mer an) Dette er ikke en rekkefølgeliste; det er en lineær liste Ganske enig med deg. Men jeg vil også legge til musikk fra 1900-1950, slik gamle kjerringer som gnåler *grøss* og Frank Sinatra EDIT: Noen norsklærer killers Endret 25. februar 2004 av AimAr Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Opera er nok det værste man kan høre på ellers så finner man alltid noe man liker i en sjanger. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Opera er nok det værste man kan høre på ellers så finner man alltid noe man liker i en sjanger. Opera er da vitterlig ganske tøft! Samme gjelder klassisk, ingenting slår å våkne opp skikkelig bakfull første nyttårsdag, slå på NRK og se på nyttårskonserten Skulle utsatt nyttårshopprennet noen timer og kjørt på med en opera etter konserten Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Opera er nok det værste man kan høre på ellers så finner man alltid noe man liker i en sjanger. Opera er da vitterlig ganske tøft! Samme gjelder klassisk, ingenting slår å våkne opp skikkelig bakfull første nyttårsdag, slå på NRK og se på nyttårskonserten Skulle utsatt nyttårshopprennet noen timer og kjørt på med en opera etter konserten Den eneste begrensningen jeg har er diskant , myikk med for mye diskant gjør så vondt , ellers er alt greit . Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HVa er det med dere?? hav har dere imot trance?? altså hvis du sitter 24/7 og spiller trance, ja da hard u jaggu en høy paracet regning! men sånn i små doser... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HVa er det med dere?? hav har dere imot trance?? altså hvis du sitter 24/7 og spiller trance, ja da hard u jaggu en høy paracet regning! men sånn i små doser... Har ingenting imot Trance/Techno/Dance sjangerene jeg...Det er de sjangerene jeg liker aller best. Men må innrømme at jeg ikke klarer å høre på Trance/Techno/Dance i headsettet mitt 24/7 nei...det må bli pauser av og til med noe musikk der de synger litt o.l. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 helt klart arch enemy live. oppvarmingsband for maiden når de var i oslo i sommer. Tror aldri jeg har vært nærmere homo en da hu stod der og skrek med den groveste stemmen jeg tror jeg har hørt, mixinga var helt elendig, hørte bare trommer og stemmen, en skjelden gang gitar og aldri bassen. Har en noe bra på cder thoug. ellers Trance, tecno, osv Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Av dere som ikke liker danseband musikk, skyldes det a) At dere ikke kan danse og derfor bare har kjedelige minner med dansebandmusikk b) At dere ikke har skjønt at man skal danse til musikken eller c) At dama dere har dansa med var bestemor Er egentlig ikke så veldig glad i dansebandmusikk, men 90% av dem som ikke liker dansebandmusikk sitter jo å HØRER på på det. Du skal danse til dansebandmusikk, ikke høre på det. Endret 25. februar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hotel California med Eagles tror jeg er den verste plata jeg vet om. Blir kvalm når jeg hører den Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hotel California med Eagles tror jeg erden verste plata jeg vet om. Blir kvalm når jeg hører den ... Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg var på Guns `n Roses konsert i Tacoma for ca. 2 år siden og det er noe av det verste jeg har hørt til dags dato. Ikke det at jeg var noen fan av GnR i utgangspunktet, men hjelpede meg så hjelpeløst dårlig. dacourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg