Shirmah Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Burzum. Fytterakkern å latterlig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 *Sette på Burzum - Dunkelheit* Aaah. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det ligger no rart i luften, er det sjærlighet, er det sjærlighet? Jeg går jo rundt å smiler, til alle og en hver! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Burzum. Fytterakkern å latterlig! Hysj hvis du vil fortsatt vil den lokale kirken bestå... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 99% av alle musikksjangere. Hehe, det finnes ALLTID noe bra fra alle sjangere. Slik er det bare. De jeg blir fullstendig gal av: Metal som Zyklon, Burzum osv. (og alle der de skal ha så fryktinngytende videoer som mulig) Hyperaktiv Trance/Dance osv. Jeg skal ikke påstå at det er DÅRLIG men om jeg liker det er en helt annen sak. Boyband (jeg tok feil på min første påstand) Og den klassiske "banneannethvertord" hiphop/rap'en. Men glem nå ikke The Beach Boys da. Jeg sier ikke at de er dårlige men mitt hat er veldig personlig. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Danseband musikk Orgel musikk Country Osv.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 *Sette på Burzum - Dunkelheit* Aaah. Eneste tøffe Burzum sangen. Er det 10 år til han slipper ut av fengsel nå? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 punk rock, harhouse, tidy, harstyle, ymca og rolling stone... <3 metal Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) The Beatles... Opptakene er så dårligeeee!!! Trommisen er dårlig.... trommene er dårlig stemt.... spiller trommer selv jeg, hakke hørt verre.... Sangene suger å.... Kommer i dårlig humør av dem! Endret 31. juli 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *Sette på Burzum - Dunkelheit* Aaah. Eneste tøffe Burzum sangen. Er det 10 år til han slipper ut av fengsel nå? Tror Varg kommer ut om 4-3 år faktisk Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 "Fatter'n" og allt annet "tullemusikk"... liker det ikke i det heletatt.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 "Fatter'n" og allt annet "tullemusikk"... liker det ikke i det heletatt.. Det regner ku! Hva faen gjør jeg nu? Lenke til kommentar
Champ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 En metallfantast på jobben ba meg laste ned meshugga, for all del jeg hater det ikke, hører på future breed machine til stadighet bare for å more meg littegran. Makan til kaos skal man lete lenge etter, trommisen må ha armer av stål Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 "Fatter'n" og allt annet "tullemusikk"... liker det ikke i det heletatt.. Enig. Det må være bra morsomt for at jeg skal gidde å høre på sånt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Cibo Matto - Birthday Cake. Last den ned nå! Hør hvor elendig musikk kan bli. :/ Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!? Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!?Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!?Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! Først the beatles og nå cash.... jaja... blir det neste Zep?... nei... trommene er vel for gode til kritikk fra deg. Ringo er en stødig trommis, om ikke den beste. Musikken må du mene hva du vil om, 60-tallet er en sjanger du elsker eller hater. Styggeste musikk?... Techno (og alt annet dritt i den sjangeren) Boyband (.... selv om westlife sjarmerer gang på gang....) Danseband... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Må være jambafrosk-sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg