Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

99% av alle musikksjangere. Hehe, det finnes ALLTID noe bra fra alle sjangere. Slik er det bare.

De jeg blir fullstendig gal av:

Metal som Zyklon, Burzum osv. (og alle der de skal ha så fryktinngytende videoer som mulig)

Hyperaktiv Trance/Dance osv. Jeg skal ikke påstå at det er DÅRLIG men om jeg liker det er en helt annen sak.

Boyband (jeg tok feil på min første påstand)

Og den klassiske "banneannethvertord" hiphop/rap'en.

Men glem nå ikke The Beach Boys da. Jeg sier ikke at de er dårlige men mitt hat er veldig personlig.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

The Beatles... Opptakene er så dårligeeee!!! Trommisen er dårlig.... trommene er dårlig stemt.... spiller trommer selv jeg, hakke hørt verre.... Sangene suger å.... Kommer i dårlig humør av dem! :no::thumbdown:

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

En metallfantast på jobben ba meg laste ned meshugga, for all del jeg hater det ikke, hører på future breed machine til stadighet bare for å more meg littegran.

Makan til kaos skal man lete lenge etter, trommisen må ha armer av stål :p

Lenke til kommentar
Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!?

Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! :no:

:fun:

Lenke til kommentar
Men en ting jeg ikke skjønner er, hvor i huleste er JOHHNY CASH bra?!!!?!?!?!?!?

Han har en stemme som du får frysninger av å høre på! And not the good way. Visst det kommer en sang på radioen av Johnny Cash, AV ME'N! :no:

Først the beatles og nå cash.... jaja... blir det neste Zep?... nei... trommene er vel for gode til kritikk fra deg.

Ringo er en stødig trommis, om ikke den beste. Musikken må du mene hva du vil om, 60-tallet er en sjanger du elsker eller hater.

Styggeste musikk?...

Techno (og alt annet dritt i den sjangeren)

Boyband (.... selv om westlife sjarmerer gang på gang....)

Danseband...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...