Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 All Country- og Danseband-musikk. Det er det aller verste jeg vet, orker ikke å høre på sånt møkk... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hotel California med Eagles tror jeg erden verste plata jeg vet om. Blir kvalm når jeg hører den Du, min gode mann, er full. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hotel California med Eagles tror jeg erden verste plata jeg vet om. Blir kvalm når jeg hører den Du, min gode mann, er full. Ja, han må være full Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 http://www.bluesosken.no/sanger/zebra.html Gå inn på eget ansvar (dårlig musikk) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ikke hørt om Race Against the Machine? De er da noenlunde flinke. Men ikke favoritter av meg. Er ikke det sånn trance da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det aller meste av rock. Noen få band går an, men det er stort sett alltid de samme instrumentene. Kjeeedelig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ikke hørt om Race Against the Machine? De er da noenlunde flinke. Men ikke favoritter av meg. Er ikke det sånn trance da? Race? Sikkar på at det ikke er Rage against the machine det er snakk om? Som da er...rock om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det aller meste av rock. Noen få band går an, men det er stort sett alltid de samme instrumentene. Kjeeedelig. Dagens Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det aller meste av rock. Noen få band går an, men det er stort sett alltid de samme instrumentene. Kjeeedelig. Dagens Er du full? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Race? Sikkar på at det ikke er Rage against the machine det er snakk om? Som da er...rock om jeg ikke tar feil? Trodde Rage against the machine var trance jeg. Og det er dårlig uansett. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det aller meste av rock. Noen få band går an, men det er stort sett alltid de samme instrumentene. Kjeeedelig. det handler ikke om hva man bruker, men hvordan man bruker det:D Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ikke hørt om Race Against the Machine? De er da noenlunde flinke. Men ikke favoritter av meg. Er ikke det sånn trance da? Race? Sikkar på at det ikke er Rage against the machine det er snakk om? Som da er...rock om jeg ikke tar feil? Rage... Race, whatev. Det er da rock. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Åja, var sikker på at det var sånn Trance jeg, noe allá Scooter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Åja, var sikker på at det var sånn Trance jeg, noe allá Scooter. Det er rap da!!! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 http://www.purevolume.com/hardcorewarrior Fyren er dyktig. :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Re:play platene, ellers er jeg åpen for det meste Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hotel California med Eagles tror jeg erden verste plata jeg vet om. Blir kvalm når jeg hører den Du, min gode mann, er full. Ja, han må være full Eller så var det en veldig dårlig spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg