Da_Assassin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 folk som rakker ned på HipHop/Rap er like dumme som folk som hakker ned på Metal/Rock og omvendt! Vel, jeg liker musikk innen begge kategorier (forsovidt alle kategorier jeg har hørt musikk innen), men det er som regel mer dårlig musikk, og av en eller annen grunn er det for tiden er god del av den dårlige musikken som kommer fra Hip-hop (rap) kategorien for tiden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det som er populært av hiphop nå er ofte veldig dårlig nå fortiden ja.. Den typen musikk kaller vi hip POP... Public Enemy, det er rap! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ny kandidat: Günther, han derre svensk-tyske fyren. Patetisk dårlig, får faktisk vondt av å høre de "sangene" hans Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 den der dragost sangen! urk!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Rosa Hellekopter er nok en vinner i denne tråden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ny kandidat: Günther, han derre svensk-tyske fyren. Patetisk dårlig, får faktisk vondt av å høre de "sangene" hans Ohhhhh, you touch my ding ding dong. OOOHHH, my tralalaaaa. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ohhhhh, you touch my ding ding dong. OOOHHH, my tralalaaaa. hehe, hørte den på radioen istad. Det værste er at den blir sikkert en stor hit En svenske som later som om han er en tysker liksom.. Huff Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ohhhhh, you touch my ding ding dong. OOOHHH, my tralalaaaa. Vet liksom ikke helt om jeg skal le eller gråte... Helt klart på liste med Sean Paul hos meg Hørte den på radioen jeg også forresten... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Ronald" som holder til i cd-avdelingen på din lokale bensinstasjon er temmelig uggent å høre på Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Moderne" folkemusikk er noe av det verste eg hører Men seieren går uten tvil til Rosa helikopter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm. Tror det værste jeg hører om dagen er : "D-12". SKAL DET DER VÆRE RAP/HIP-HOP???? Jeg gråter. Tipper Jam-Master Jay, Tupac og alle de andre store vrir seg om i graven. Huff. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eilert Pilarm, check it out -> Link. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vist det er tortur ein er ute etter så har ein jo altids Opus med Life is life! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eilert Pilarm, check it out -> Link. Eilert er jo genial. Jeg er selv den stolte eier av "Eilerts Jul"... aaah, så godt å høre han ødelegge de gode gamle klassikerne! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Groove Coverage - Poison Denne sangen er en skam for Alice Cooper, er det ikke noe copyrigth system på sanger??? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 LarsP: Eilert er til tider genial som vorspielmusikk, men av og til blir jeg faktisk smådeppa av de radbrekte versjonene. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg for min del synes det har blitt LITT for mye r&b.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg klarer ikke å høre på tecno,trance og dance : GRUSOM SÅ KALT MUSIKK Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 "Ronald" som holder til i cd-avdelingen på din lokale bensinstasjon er temmelig uggent å høre på Har jo sånn 15-20 cder eller noe, "Ronald#1", "Ronald#2", "Ronald#3" osv Vikingarna og Lasse Stefans er jo mosen i bøtta innen tragisk musikk synest jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg