Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Nei, de er ikke trance. Alt fra Psydub, til electronica, til electrojazz. Men ikke la oss gå inn på sjangre, please. Dere vet hvordan det går. :p

 

Det finnes da masse trance det ligger mye arbeid bak?

MHO er at det er mye bra elektronika og ikke noe bra tranze. Så om man jobber lenge med noe har ikke noe å si, hvis det ikke blir bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De gruppene eier! Men det er jo elektronika, ikke trance, er det det?

For det første, electronica er en paraplysjanger, slik som rock og hip-hop, som også innebefatter trance. Og nei, det er ikke trance, dog Shpongle går under en slags trance (la oss kalle det chill-trippy-mystisk-trance-chillout).

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Herre, at så mange kan rakke ned på metalen... Jaja, uinvidde fjols, men smaken er dog som baken - delt i 2.

 

Det værste jeg hører er R&B. Denne vulgære Rosemarys baby til Jazz/Blues. De gode tekstene og gitarplingplongen har blitt byttet ut med feite negerdamer i minimale bikinier og yoyo's med bling blings og gudene vet hva.

 

ARGH, blir så forbanna pissed når MTV sender den møkka twentyfourseven. Thank God for Kerrang TV! :D

Lenke til kommentar

Her er min liste

 

Darkthrone, Gylve (Kongenavn), som er vokalist, kan knapt nok stå på beina og enda mindre synge

Burzum, sitter greven og driter mens han synger?

Basement Jax, jeg får hodepine bare ved tanken

Limp Bizkit, på tide med litt mindre ecstasy?

All slags Trance og Techno!

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Herre, at så mange kan rakke ned på metalen... Jaja, uinvidde fjols, men smaken er dog som baken - delt i 2.

 

Det værste jeg hører er R&B. Denne vulgære Rosemarys baby til Jazz/Blues. De gode tekstene og gitarplingplongen har blitt byttet ut med feite negerdamer i minimale bikinier og yoyo's med bling blings og gudene vet hva.

 

ARGH, blir så forbanna pissed når MTV sender den møkka twentyfourseven. Thank God for Kerrang TV! :D

:yes:

Lenke til kommentar
Her er min liste

 

Darkthrone, Gylve (Kongenavn), som er vokalist, kan knapt nok stå på beina og enda mindre synge

Burzum, sitter greven og driter mens han synger?

Basement Jax, jeg får hodepine bare ved tanken

Limp Bizkit, på tide med litt mindre ecstasy?

All slags Trance og Techno!

Greven var/er faktisk en veldig god vokalist

Lenke til kommentar
Her er min liste

 

Darkthrone, Gylve (Kongenavn), som er vokalist, kan knapt nok stå på beina og enda mindre synge

Burzum, sitter greven og driter mens han synger?

Basement Jax, jeg får hodepine bare ved tanken

Limp Bizkit, på tide med litt mindre ecstasy?

All slags Trance og Techno!

Greven var/er faktisk en veldig god vokalist

greven var vel ikke vokalist i mayhem? trodde han var bassist der :hmm:

Lenke til kommentar
Danseband, køntri - alle "gode" alternativer... Men jeg må si at jeg er så innihelvetes lei rap, hip-hop og alt sånt (med noen få untak)....

sant, det er utrolig mye elendig rap, men det er faktisk endel bra og (som regel eldre musikk) og noe bra køntri er det, men ja, det er også veldig mye dårlig i den kategorien...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...