DanThaMan Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 METAL !!! Det er tingen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Rosa Heilikopter er jo selvskreven her Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Jeg må si at øverst på min hat liste for tiden troner Sean Paul. Makan til elendig søppelmusikk skal man lete lenge etter. Får egentlig mest lyst til å sitte meg ned i et hjørne et sted å gråte hver gang han dukker opp på radio/tv... heh, ehhh ja. Ellers så er det vel danse-band musikk, country og patetisk norsk techno (a la Dina/Tine) som ligger på min liste. Endret 24. februar 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Trance/techno, rap/hip-hop (i stilen snoop dog og hardingkæmmisene hans), "dæænsebænd", bensinstasjon country. Men aller verst er Jan Eggum! Hver gang jeg hører den forpestede manisk depressive stemmen hans, får jeg en ubeskrivelig trang til å løpe til nærmeste vask og drukne meg selv. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Amatørdanseband er rimeleg kjipt. "Proffar" som Ole Ivars og Vikingarna er reine himmelen i forhold til kva du vert utsett for om du dumpar innom "NM i danseband" eller noko på tv/radio. Innhaldslaus trance/tekno/våttæver er ikkje mykje å skryta av det heller. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Dina/Tine og Danseband musikk er stygg musikk Endret 24. februar 2004 av praut86 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Alt som har orgel i(orgelmusikk)! Så du påstår at Deep Purple er dårlig? GO SIT IN THE CORNER! Jeg vrenges hver gang jeg kommer over country og rap scap n' dap'. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 "moderne" rap boyband musikk techno/dance/trance osv Også en god del POP musikk Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Alt som har orgel i(orgelmusikk)! Orgel er tøft, spesielt heftig Hammond-orgelspill. Det låter bare så utrolig fett Musikk som jeg ikke klarer: Det meste av "serieprodusert" listepop, generell techno/"dunk-dunk-musikk" uten variasjon, og svensktopp. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Boyband, Country (utenom Johnny Cash og Willie Nelson ), Techno, Yo in da hood Hip Hop, Danseband, Tine og Dina og flesteparten av Nu Metal banda. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 *danseband *billig tekno (særlig aqua-stilen med en pipete lolita-stemme og en brautende mann i bakgrunnen) *rap-hip-hop-greier, der 3 av 5 ord er fuck, mother og yo *...og ikke minst boyband o.l (enten det er gruppe eller soloartister) *mer enn 3 gospelsanger på rad *også var det noe jeg fant som ventemusikk et sted jeg jobba. Sangen het noe á la Alien Arab Desert, og hørte slik ut også (jeg gjetta navna etter å hørt låta...) *generelt country, selv om noe kan høres på i begrensede mengder *mye punk, virker så fjortisgapende mye av det (Sex Pistols går mer an) Dette er ikke en rekkefølgeliste; det er en lineær liste Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Ja, boyband! det har jeg glæmt. De suger jo så innihelvetes røv! ingen under ingen ved siden av... Endret 24. februar 2004 av vehitman Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) *Det meste av nymotens country (Finnes bra ting der og...) *Det meste av pop-techno (og alle andre sjangre innen elektronisk musikk med "pop-" foran heh). Liker ikke mye av techno osv, men skal ikke påstå at alt der er dårlig. *Dårlig rap (Hører mye på rap og greier fint å skille heh) *Dansband *Punk laget etter 1995 og av folk under 25 år (mamma og pappa er teit osv) Metal er selvfølgelig tingen! Endret 24. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, jeg glemte Pop Punk, som Avril Lavigne og Busted. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Husker ikke hva hu heter, men hun derre køntri-dama som det reklameres noe helt jævlig for om dagen, synes jeg låter rimelig heslig. Må vel også nevne Idol. Mye talentløst søl! ....og alle bedritne boyband.....ÆSJ! mvh Pantera Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det meste som ikke ligger i WinAmp-lista mi er bare mjæl Dvs pop, trance, m0ddaf00ka westside yo rap osv... for ikke å glemme Country og wannabe-metal ala The Darkness ol Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det meste som ikke ligger i WinAmp-lista mi er bare mjæl Dvs pop, trance, m0ddaf00ka westside yo rap osv... for ikke å glemme Country og wannabe-metal ala The Darkness ol Darkness er jo helt konge! Hva er det du regner som skikkelig musikk? heh Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hva er det du regner som skikkelig musikk? heh din puddelrock fanatiker! edit : litt ødelagt quote Endret 24. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva er det du regner som skikkelig musikk? heh din puddelrock fanatiker! Puddelrock er kult! (I riktige mengder hehe) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva er det du regner som skikkelig musikk? heh din puddelrock fanatiker! Puddelrock er kult! (I riktige mengder hehe) jau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg