Mushaboom Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Svartmetal, eller i fare for å irretere enkelte brukere her - satan-musikk med Hellvoice er ufattelig stygt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Verste jeg har hørt må ha vært når naboen spillte julesanger i danseband-versjon med volumet på fullt og høyttalerene i vinduet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Verste jeg har hørt må ha vært når naboen spillte julesanger i danseband-versjon med volumet på fullt og høyttalerene i vinduet Min nabo spille BARE danseband musikk... Vikingane osv. Heldigvis har han lydisolert veggene(rekkehus), så nå hører vi det ikke like bra... heldigvis! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg misliker Trance så jævlig at jeg har lyst til å skyte alle levende skapningen i alle univers, dimensjoner.. etc. Naboen spiller den høyst enerverende stepmaster (aerobic) zombie trance sjiten, men jeg skal flytte om en uke. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 All den derre skrikemusikken uten noe som helst mening. Husker ikke helt hva de heter, men var helt ille. "Creation" var en sang av de hvertfall. Liker forsåvidt ikke house heller. Å si popmusikk vil, imo, bli teit for det meste av pop har hvertfall rytme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg misliker Trance så jævlig at jeg har lyst til å skyte alle levende skapningen i alle univers, dimensjoner.. etc. Naboen spiller den høyst enerverende stepmaster (aerobic) zombie trance sjiten, men jeg skal flytte om en uke. Hør på Shpongle. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hør på Shpongle. For gammel til å tilegne meg ny musikk. ...neida, skal sjekke det ut siden ettersom du er ett reflektert individ... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 The Motherfucking J-Diva - Svake menneske, er det Jannicke hun egentlig heter? Forelska i Lærer'n Kanskje de to absolutt verste sangene jeg veit om. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Danseband, Country (spesielt køntri), Blues og Gospel... ugh. Endret 8. juni 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg misliker Trance så jævlig at jeg har lyst til å skyte alle levende skapningen i alle univers, dimensjoner.. etc. Naboen spiller den høyst enerverende stepmaster (aerobic) zombie trance sjiten, men jeg skal flytte om en uke. Takk! Trance/Dance/Techno osv burde vært forbudt ved lov! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg misliker Trance så jævlig at jeg har lyst til å skyte alle levende skapningen i alle univers, dimensjoner.. etc. Naboen spiller den høyst enerverende stepmaster (aerobic) zombie trance sjiten, men jeg skal flytte om en uke. Hør på Shpongle. Er det en spesiell sang du sikter til, eller må vi høre gjennom begge albumene? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hør på "Are you Shpongled" albumet, eller Divine moments of Truth (Live Studio mix), And the day turned to night (Eat Static Remix) og Crystal Skulls (Western Rebel mix). Ellers så vil jeg absolutt anbefale albumet Lost Eden av Asura. Har aldri hørt så mange gode sanger på en plate. Personlig så tror jeg det må være det beste chill albumet jeg oengang har hørt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Trance/Dance/Techno osv burde vært forbudt ved lov! Samme burde Metal, Pop, Opera og all annen musikk. Musikk er laget av djevelen for onde mennesker. Holde deg unna det om du er smart. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Liker ikke Satyricon, eller hva de heter, lasta en cd av de på lan, Ble redd når jeg hørte det, gale mennesker hører/lager sånt. Skal man ha ordentlig musikk må man over i sjangeren Trance Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hyperaktiv hyling og satan tilbedning generelt. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Uff dette kan bli en potensielt lang liste, men for å begrense meg litt vil jeg først nevne Sondre Lerche. Musikken hans gir meg rare rykkninger og sure oppstøt! 95% av det som spilles på MTV er søppel, eller i grense området. sånne program som Mp3tv gjør at jeg får lyst til å gå i kloster, gjærne et lang inne i det tibetanske dalføre, slik at muligheten til å komme i kontakt med slike ulyder er så godt som eliminert. Danseband musikk og kvasi country ala. heidi hauge er jeg faktisk ganske sikker på at bryter med Geneve konvensjonen. Uten å gjøre dette rase relatert må jeg si at typisk "neger" musikk av typen R&B, soul, funk og rapp er ganske intet sigende. Nu metal er vel ikke akkurat det mest spennende som finnes, men jeg skal ihvertfall gi bandene ros for at de kan spille på instrumentene sine, noen av de er faktisk ganske flinke også. Jeg tror at MTV og programmer som svisj har mye av skylden for at de er så mye søppel som spilles på radio og tv. MTV er jo så absolutt ingen formidler av hele musikk spekteret, det kan virke som plateselskapene kjøper seg rotasjons tid til sine artister. På den måten blir også musikk videoene ikke noe annet enn en ca. 3min lange reklame spotter. Utseende, attitude og gossip har i stor grad tatt over for talent og kreativitet. Dog er det godt å se at når etablerte band gir ut CD`er og singler at de kommer høyt opp på hittlistene, det betyr at det fortsatt er noen som foretrekker innholdet fremfor coveret. Kim Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Opera suger køntri suger klassisk musikk suger Beatles suger Happy Trance suger Ellers er det meste akseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg