Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 mer image enn musikk, hater det! skjønner ikke vitsen med masse blod, spiddet sauehoder og korsfestede mennesker på konsertene dems Det er jo sexey! ja, ok da Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Værste låta "ever" må være Olga marie Mikalsen synger solo Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 konklusjon: Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 konklusjon:Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Feil. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) konklusjon:Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Feil. ok Sorry Endret 23. april 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 konklusjon:Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Enig jeg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 konklusjon:Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Enig jeg jeg også Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er enig eg òg, men det er ein meining, ikkje ein konklusjon. Folk kan like techno osv. uten at du gjer det. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er enig eg òg, men det er ein meining, ikkje ein konklusjon.Folk kan like techno osv. uten at du gjer det. second that Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 joik er vell ikke akuratt så pent å høre på det heller. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Alle metal fanatikere kan jo alltids invitere venner på en karaoke kveld. Værste jeg hører. nå generaliserer du. alt som er metal er ikke bare brøling og skriking Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Alle metal fanatikere kan jo alltids invitere venner på en karaoke kveld. Værste jeg hører. nå generaliserer du. alt som er metal er ikke bare brøling og skriking Generalisering er vel noe som har foregått ganske lenge i denne tråden, så det er forsåvidt ikke noe nytt Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Værste sangen jeg har hør må være A.Moe. - Little red riding hood, videoen er like sløkket (danse rundt i "ulvekostyme" og synge wolfy wolf wolff eller hva pokker det er). Om jeg støter noen når jeg sier dette, bryr meg ikke: De som hører på sånt må være evneveik Edit: vet ikke om det var riktig sang, men A.Moe i sin helthet er Endret 24. april 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har du hørt Tool eller A perfect Circle? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 konklusjon:Metal, rock o.l eier! Pop, trance, boyband, idol, rap, danseband, techno, køntry suger! Nesten riktig etter min mening: De eneste feilene er vel at techno og trance er plassert sammen med all driten, mens de egentlig hører til (i såfall noen låter) hos de gode. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hatliste: Danseband Country Det meste av pop Rap, hip-hop Trance, Techno o.s.v Kristen musikk Også POD og Linkin park som ikke kan kvalifiseres til noen musikk kategori syns den som blander musikk med religion med musikk har misforstått ting Er musikken kul, så er musikken kul. (så sant dei ikkje synge om gud og jesus og om kor skinnhellige dei sjøl er så) Nei, men det har jo litt å si hva de synger om, jeg ville ikke likt en sang hvor de sang "pris gud og hans sønn jesus bla bla" selvom selve sangen hørtes kul ut Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Så då leste du faktisk ikkje det eg skreiv? Mange kristne band som ikkje synger om gud og jesus og i det heile tatt. på samme måte som det fins mange metal band som ikkje synger om satan. men faktisk et band som synger om gud og jesus som faktisk var veldig kult var et band kalt vaakevandring. Sang fader vår, i full metal stil. dritfett Veit dog ikkje om dei i det heile tatt har komt ut med en cd, trur eg nemlig hørte demoen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Forøvrig finnes det Kristne Black Metal også... f.eks. et fra Langesund, husker ikke navnet deres men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg