Pangaea Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Godt å se ikke alle er kommers-slaver Fryktelig dårlig musikk ute å går, kommer nok aldri til å forstå hvordan 90% av artistene får kontrakter. Vel, bortsett fra litt "action" på bakrommet da... "Rock 'N' Roll will Never Die!" Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva med Gorgoroth? Er det faktisk folk som vil kalle det musikk? Selv er jeg overbevist om det er de som har laget den lyden som kommer på mp3 som er "ødelagte". http://www.gorgoroth.org/ Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nevn EN artist som begynner med DJ som ikke spiller techno eller trance da Dj Bobo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nevn EN artist som begynner med DJ som ikke spiller techno eller trance da Dj. Shadow, Dj.Food, DJ. Qbert, Dj. Clue, Dj. Dangermouse. De jeg kom på i farta, men det finnes et par millioner... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dj. Shadow, Dj.Food, DJ. Qbert, Dj. Clue, Dj. Dangermouse. De jeg kom på i farta, men det finnes et par millioner... Høres ut som selvmordspiller Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 vikingarna og ole ivars..... de er helt elendige Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Nightwish Endret 23. april 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nevn EN artist som begynner med DJ som ikke spiller techno eller trance da Dj. Shadow, Dj.Food, DJ. Qbert, Dj. Clue, Dj. Dangermouse. De jeg kom på i farta, men det finnes et par millioner... for noen kreative navn Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 for noen kreative navn Når du tenker deg etter er det vel egentlig ikke mange artister som har bra bandnavn, men de bygger opp et image bak navnet på en bra måte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 for noen kreative navn Når du tenker deg etter er det vel egentlig ikke mange artister som har bra bandnavn, men de bygger opp et image bak navnet på en bra måte. Barenaked Ladies er det mest geniale navnet på et band. Kanskje fordi de er 5 homofile fra Kanada? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Trance med norske stemmer, danseband, boyband, listepop og Beatles ol. Endret 23. april 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Homofil boybandmusikk Idol deltakere Trance, Dance Rap Danseband Garth brooks-køntri MacMusic musikk Norsk pop Spice Girls Rammstein Mötley Crüe Judas priest Iron Maiden Rolling stones Metallica AC/DC Mötorhead Manowar Finnes så mye elendig musikk at det er til å over!... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 for noen kreative navn Når du tenker deg etter er det vel egentlig ikke mange artister som har bra bandnavn, men de bygger opp et image bak navnet på en bra måte. du sier noe ja Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Rammstein Mötley Crüe Judas priest Iron Maiden Rolling stones Metallica AC/DC Mötorhead Manowar Metal og rock med andre ord Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva med Gorgoroth? Er det faktisk folk som vil kalle det musikk? Selv er jeg overbevist om det er de som har laget den lyden som kommer på mp3 som er "ødelagte". http://www.gorgoroth.org/ jeg er enig der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Gutta fra Kalkutta! Endret 23. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 http://www.gorgoroth.org/images/gorgoroth_main.jpg Gutta fra Kalkutta! Svigermors drøm.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 mer image enn musikk, hater det! skjønner ikke vitsen med masse blod, spiddet sauehoder og korsfestede mennesker på konsertene dems Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 mer image enn musikk, hater det! skjønner ikke vitsen med masse blod, spiddet sauehoder og korsfestede mennesker på konsertene dems Det er jo sexey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg