x871kx6167ss7 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 nintendo musikk (vet sikkert hva jeg mener ) snes, game boy Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Så godt som ALT på eMpTyV Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Dansebandmusikk er øverst på hatlista mi når det gjelder musikk ... Så følger vel de hardeste musikk typene... -Det meste av sånn harcore og metal ræl Endret 21. april 2004 av So Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 rosa helikopter ja den og "rosa" sangen ! UFF ! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sputnik og Svenn O på Sartor Senter er det verste jeg har hørt!! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Så godt som ALT på eMpTyV Word. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Så godt som ALT på eMpTyV Word. jepp. listepop er noe drit Lenke til kommentar
Timur Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Men Dimmu Borgir høres for meg ut som bare brpk. Og jeg er ikke så veldig kresen. Selv hører jeg jo en god del på Slipknot og Opeth, men Dimmu Borgir er for j*vlig. Du hører på Slipknot og syns Dimmu borgir er bråk Slipknot er jo bare bråk, Dimmu Borgir derimot har noen bra sanger Hatliste: Danseband Country Det meste av pop Rap, hip-hop Trance, Techno o.s.v Kristen musikk Også POD og Linkin park som ikke kan kvalifiseres til noen musikk kategori Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Men Dimmu Borgir høres for meg ut som bare brpk. Og jeg er ikke så veldig kresen. Selv hører jeg jo en god del på Slipknot og Opeth, men Dimmu Borgir er for j*vlig. Du hører på Slipknot og syns Dimmu borgir er bråk Slipknot er jo bare bråk, Dimmu Borgir derimot har noen bra sanger Hatliste: Danseband Country Det meste av pop Rap, hip-hop Trance, Techno o.s.v Kristen musikk Også POD og Linkin park som ikke kan kvalifiseres til noen musikk kategori Men Slipknot trommesoloen på dvden deres er RÅÅÅÅÅ!!! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men Slipknot trommesoloen på dvden deres er RÅÅÅÅÅ!!! Har ikke hørt den, kan godt hende den er ganske bra. Jeg babla mer om de sangene jeg har hørt, sammenliknet med Dimmu Borgir. + husk på at dette er min mening, jeg sa ikke at det var noe galt med hans musikk smak, eller at Slipknot suger Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sputnik og Svenn O på Sartor Senter er det verste jeg har hørt!! MVH Øyvind Ja fytti helvete! Det er det mest vanvittig latterlige jeg noen gang har sett, jeg kunne ikke gjøre annet enn å le rått. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Men Slipknot trommesoloen på dvden deres er RÅÅÅÅÅ!!! Har ikke hørt den, kan godt hende den er ganske bra. Jeg babla mer om de sangene jeg har hørt, sammenliknet med Dimmu Borgir. + husk på at dette er min mening, jeg sa ikke at det var noe galt med hans musikk smak, eller at Slipknot suger Du må se den soloen. Han sitter fastspent til settet, og blir løftet opp på en rampe, som blir snudd oppp ned mens han spiller som f*en på trommene over publikum! Rått! Edit: 1250 innlegg! Endret 22. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trance, Dance, Techno og alt som det står DJ foran er det fæleste du kan høre på. Tett etter kommer danseband. Men de har i alle fall et band som står bak og synger selv. Det samme gjelder country. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trance, Dance, Techno og alt som det står DJ foran er det fæleste du kan høre på.Tett etter kommer danseband. Men de har i alle fall et band som står bak og synger selv. Det samme gjelder country. Du vet at DJ står for DiscJockey, og at de finnes ikke bare innenfor elektronikasjangeren? ... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nevn EN artist som begynner med DJ som ikke spiller techno eller trance da Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Missy Elliot blir rimelig fort skrudd av her i huset. Vet ikke hva det er med ho som plager meg så veldig... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hatliste: Danseband Country Det meste av pop Rap, hip-hop Trance, Techno o.s.v Kristen musikk Også POD og Linkin park som ikke kan kvalifiseres til noen musikk kategori syns den som blander musikk med religion med musikk har misforstått ting Er musikken kul, så er musikken kul. (så sant dei ikkje synge om gud og jesus og om kor skinnhellige dei sjøl er så) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vel, mye jeg ikke liker men: Country HipHop & Rap Pop, Listepop Trance, Dance, Techno R&B Danseband Kommersiel Musikk Uten Kvalitet (Britney Spears, Christina Aguilera, Pink etc.) Det dekker vel det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg