Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

assa.... Dere da... Det er jo en tråd for å fortelle hva slags musikk den enkelte IKKE liker... Og sånn som jeg ser det så skal alle innlegg forstås som forfatternes personlige mening og ikke noe forsøk å fastslå og overbevise alle om at den aktulle sjangeren er så jævlig at den må dø osv...

Men utsagn som "det her og det der suger så vilt at alle som hører på det må død, alle som lager det må dø og alle som synes noe annen må også dø av sakte tortur" er vel å gå litt for langt når man bare utrykker sin mening....

elns

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fragletrollet: jeg sa ikke at jeg hater dem...

hater folk som sier at trance/techno suger!

My eyes, oh my god, i think.... I CANT READ! :roll:

det er så mange som sier at trance/techno suger, det er greit at de synes det men de trenger ikke å poste det her på forumet...

Selvfølgelig kan de poste det? Er vel ikke noe regel om dette? Og her skal man poste hva slags musikk man hater, og om du hater metallica, så har du lov til å si det uten at folk skal komme og si at de hater deg av den grunn...

Lenke til kommentar
image rock/metal

Skal vedde på at så godt som all metal/rock du hører på er sterkt image basert.

For å komme med et eksempel (vet ikke om du hører på noe av dette men men ;))

Marduk sin vokalist blir avbildet på hjemmesiden til Marduk som en fyr med langt svart hår, masse liksminke, mye lær og fullt av blod på hele kroppen. Mens i Dimension Zero (hans nye samarbeidsprosjekt), har han plutselig kort hår, ikke noe sminke og helt vanlige klær.

Dette viser at et av verdens hardeste band (?) er kraftig image basert, som de fleste andre i blackmetal sjangeren. Er de _færreste_ som jaller rundt på gaten med fullt av griseblod, liksminke og lær. Det er nok noen, men jeg innbiller meg at dette mer er fans og ikke artistene selv.

Det er jo ikke så mange blackmetal folk som er slem og ond, liker blod og synes satan er det beste siden verdens skapelse.

Lenke til kommentar

Spørs om du ikkje har et for snevert syn på puddelrock då...trudde alle som hadde litt puddelhår, med krøller osv, og puddelrunkegitarsoloer, og skrikevokaler gjorde bandet til et puddelrockband.

type bon jovi osv..

men europe - it's a final countdown. _Den_ liker du sant? :green:

Lenke til kommentar
image rock/metal

Skal vedde på at så godt som all metal/rock du hører på er sterkt image basert.

For å komme med et eksempel (vet ikke om du hører på noe av dette men men ;))

Marduk sin vokalist blir avbildet på hjemmesiden til Marduk som en fyr med langt svart hår, masse liksminke, mye lær og fullt av blod på hele kroppen. Mens i Dimension Zero (hans nye samarbeidsprosjekt), har han plutselig kort hår, ikke noe sminke og helt vanlige klær.

Dette viser at et av verdens hardeste band (?) er kraftig image basert, som de fleste andre i blackmetal sjangeren. Er de _færreste_ som jaller rundt på gaten med fullt av griseblod, liksminke og lær. Det er nok noen, men jeg innbiller meg at dette mer er fans og ikke artistene selv.

Det er jo ikke så mange blackmetal folk som er slem og ond, liker blod og synes satan er det beste siden verdens skapelse.

ok, det jeg mener at jeg ikke liker når imaget blir større enn musikken lissom. Men du sier noe. Etter det jeg hører på så kan Dimmu Borgir måle seg litt oppi det du sier, jeg hører ikke bare på Dimmu Borgir. Men også på Metallica, Black Sabbath, Borknagar, Pantera. Jeg kan ikke akkurat si at de er så mye image relatert :)

Lenke til kommentar
Spørs om du ikkje har et for snevert syn på puddelrock då...trudde alle som hadde litt puddelhår, med krøller osv, og puddelrunkegitarsoloer, og skrikevokaler gjorde bandet til et puddelrockband.

type bon jovi osv..

men europe - it's a final countdown. _Den_ liker du sant? :green:

please :green:

Lenke til kommentar
Krisenmusikk :wallbash: (har faktiskt et album som jeg fikk til min komf skal brenne i dette øyeblikk)

har fått ala det samma som du fikk, men det var bok da "E-post fra gud" WTF lissom :scared:

fikk faktiskt Jumping In The House Of Good III "Woho liksom!"

Brenne den nå før jeg glemmer det som i går

*Hoppe på cd*

Lenke til kommentar
Krisenmusikk :wallbash: (har faktiskt et album som jeg fikk til min komf skal brenne i dette øyeblikk)

har fått ala det samma som du fikk, men det var bok da "E-post fra gud" WTF lissom :scared:

*Hoppe på cd*

:scared: destroy it asap! :thumbup:

Lenke til kommentar

*Hoppe på cd*

done, glad den cden er ute av mitt liv !

sånn wannabe Kristen Dance/Hiphop var den cden. :ermm:

Lenke til kommentar

*Hoppe på cd*

done, glad den cden er ute av mitt liv !

sånn wannabe Kristen Dance/Hiphop var den cden. :ermm:

good work! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...