Villmink Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Må si jeg blir kraftig provosert av å se en mann som står tiltalt for såpass grove lovbrudd snike seg unna rettsaker ved å skylde på sykdom. Det er vel helt normalt at slike folk får depresjoner og angst. Det er helt riktig at han skal få det, han har sannsynligvis gjort noe veldig galt og de som har tapt alt de eier p.g.a denne "mannen" har sikkert minst like store depresjoner å hanskes med. Jeg synes rettsaken bør gå sin gang med eller uten Trond Kristoffersen's forklaring. Dersom han ikke møter i retten bør ikke dette telle i positiv retning for tiltalte, men heller det motsatte. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ehh.. jaha? aldri hørt om han jeg.. selv om jeg er ganske enig i det du sier... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Sikkert hardt å gå fra en tilværelse som steinrik snyltefaen med svømmebasseng i stua til å sitte mesteparten av døgnet i glattcelle :twisted: Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Trond Kristoffersen er tiltalt for; * Grovt bedrageri mot sju banker. * Utarbeiding og bruk av falske dokument ovenfor bankene. * Fremlegging av uriktige eller ufullstendige opplysninger. * Utarbeiding og fremlegging av uriktig regnskap. Dette er vinningskriminalitet. Og ikke noe å være sur over. Han får straffen sin, og det er viktig å gi en vær en rettferdig rettsak. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg synes det burde være lov å utsette sin egen sak. Men i mellomtiden måtte man sitte fengslet. Problem solved. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 svindlere må jo vri seg unna ting vettu Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet. Noe rasistisk utsagn må jeg si... dog, satser på at du ikke er dønn seriøs i uttalelsen din. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 og gift med en negresse Du ville ikke stolt på noen fordi de var gift med en svart kvinne? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 og gift med en negresse Du ville ikke stolt på noen fordi de var gift med en svart kvinne? Tenkte mest på dette med at det er ikke vanlig at en feit slask får så pen dame sånn uten videre...No ofefnce Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvor i ditt innlegg påpeker du at hun er pen? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Synes det er rart at to slike sluberter og svindlerer klarte å låne en milliard. Jeg ville aldri ha stolt på en halvfet seikefyr med gullkjeder, hus i London og gift med en negresse. Det er klart at mannen prøver å slippe unna rettsak, for han vil sannsynligvis bli fradømt retten til å drive forretning i mange år fremover. Da mannen har tapt alt i Norge, er det ikke usannsynlig at han etter en rettsak emigrer og kjører Thomas Øye style i utlandet. Hvor i ditt innlegg påpeker du at hun er pen? Tror det var der han mente Endret 25. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Uansett om man har drept eller lurt seg unna med noen mill, noen så skal/bør tiltalte være ved sans og samling. Om Kristoffersen var sjuk i dette tilfellet får være en annen diskusjon. Endret 28. februar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå