Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den var jo fet! Har mister dunis glemt linsene i dag? Kan noen lese det for meg? Jeg tror jeg skal til optiker, ja. Skal se hva jeg kan klare, men jeg lover ikke GIF. Jeg er overhodet ikke kommet med inn i Imageready. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Skal se hva jeg kan klare, men jeg lover ikke GIF. Jeg er overhodet ikke kommet med inn i Imageready. ImageReady er ekstremt enkelt å lære seg. Ta dette som et øvelsesprosjekt, du finner veldig fort ut av det. @ ePsiLON47: Takker. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den blir brukt. Er det bare jeg som ikke er helt med nå? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den blir brukt. Er det bare jeg som ikke er helt med nå? Nei. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den blir brukt. Er det bare jeg som ikke er helt med nå? Blir brukt på gossen.no. Med nå? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Nå kan den vel ikkje bli brukt utan direkte samtykke frå den som har laga den...? Sjølv om den vert lagt ut her..... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Nå kan den vel ikkje bli brukt utan direkte samtykke frå den som har laga den...? Sjølv om den vert lagt ut her..... *samtykke* (tøft ord) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 synes ikke annonsen ble integrert i siden om du er med.. den kom liksom som en klatt utenpå, en ny rad nedover uten noe annet enn en reklame. jeg ville prøvd å lagt den inn i selve siden på en måte, kanskje inn i den lille "nyheter" boksen. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ja er enig i dette jeg og. Flyttet den til Nyhets boksen, selv om det ikke ble helt bra. Om jeg skal ha den i høyremargen, må jeg nok "forlenge" headeren, og ha flere annonser. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ehm, ormenlange ble laget bortme der jeg bor for 1000 år siden eller noe sånt...kafaen for ett "ormenlange" projekt den sia der driver på med ? ... føler på meg att dere ikke skjønte dette innlegget. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 He he. Les nyhet nr 4 du: "Ormen kontrakt til Italiensk selskap" så skjønner du det sikkert. to hint er: Hydro og Gass. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja er enig i dette jeg og. Flyttet den til Nyhets boksen, selv om det ikke ble helt bra. Om jeg skal ha den i høyremargen, må jeg nok "forlenge" headeren, og ha flere annonser. Hva med å ha den under "Været"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå