kefirgut Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Trenger en en liten sak som reklamerer for utleie av en idretts hall. "Annonsen" skal være 150px bred og ca 40px høy. Er det noen som har tid og litt fantsi til å lage en slik sak? Info: Leie Aukra Hallen til trening eller selskap. Du kan vri og vende på ordene som du vil. Td: Trene? Selskap? Lei Aukra Hallen. Det kan gjerne være en gif animasjon. Brukeren skal klikke på "annonsen" for å få mer info. På Forhånd takk om noen tar seg bryet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dette kan være spennede, men du er klar over hvor lite 150x40 px er? Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ja er klar over at det så stort/lite. Men tenker at det er akkuart stort nok:) Poenget er at det etter hvert skal bli flere av slike "annonser" under hverandre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ilderen er idag. (ps, ikke bruk denne , for din egen del.) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den var jo fet! Har mister dunis glemt linsene i dag? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den var jo fet! Har mister dunis glemt linsene i dag? Tydligvis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den stroken/outer glowen var stygg, og det finst en finere font - men ellers grei Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 den var faktisk litt kul.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den stroken/outer glowen var stygg, og det finst en finere font - men ellers grei Ønsker ikke kritikk, takk. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bare lurer på hvordan det er man lager slike... Tar man bare å lager tre bilder å får de til å gå etter hverandre på en måte? Mvh. Kim Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bare lurer på hvordan det er man lager slike...Tar man bare å lager tre bilder å får de til å gå etter hverandre på en måte? Denne består av 9 frames. Noen med heng, noen uten. I bunn og grunn blir det som å tegne masse nesten like bilder på en tegneblokk, for så å bla veldig fort. Slik jeg gjorde med strekmenn før. ImageReady er det programmet som er brukt btw. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det der er faktisk en veldig fin annonse i forhold til mange andre som bare vil trekke oppmerksomheten f.eks. de som blinker med rødt gult grønt osv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den må vel egentlig være animert for å få plass til såpass mye inni en så liten ramme. /me liker av prinsipp ikke animerte bannere/reklamer/avatarer, men denne kunne funket. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me tror at den bør fjernes fra serveren før trådstarter faktisk vurderer å bruke den. Hallooo folkens!? Ironi? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me tror at den bør fjernes fra serveren før trådstarter faktisk vurderer å bruke den. Hallooo folkens!? Ironi? PC... Noen ganger er det enkle ofte det beste, og denne kan jo fint fungere Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg kan ikke la vær å kommentere. Den var enkel og ganske stilig, men hvis den skal brukes bør det leses korrektur. Det heter Aukrahallen (i ett ord) eller til nød Aukra-hallen. Det er forskjell på korrektur og korrekt ur Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg skrev bare det som sto i første post jeg. Tror også du har rett ang akkurat det der. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me tror at den bør fjernes fra serveren før trådstarter faktisk vurderer å bruke den. Hallooo folkens!? Ironi? PC... Noen ganger er det enkle ofte det beste, og denne kan jo fint fungere PoleCat er så dyktig at han umulig kan lage noe virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå