BustaH Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er ikke sikker på hvor jeg skal poste dette, men sjangser på her jeg.. Heisann. Har et litet problem med en feil jeg får i oppstart av pcen , den lyder: ' Hardware monitor found an error - Enter power setup menu for details ' Og må da trykke F1 for å komme videre på oppstart av windows XP pro Skjønner ikke helt hva den feilen kommer av, aldri vært borti den.. Det er spiller nytt hovedkort / cpu / cpu vifte Så jeg lurer på om dere har noen gode tips / forslag på hva jeg kan gjøre for å fikse opp den feilen. Har dette hovedkortet: Asus A7V600-X Hovedkort Socket A DDR KT600, SATA, ATA133, ATX, LAN, Raid, LYD Varenummer: 122499 Har denne CPUen: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton Varenummer: 116244 Har denne CPU vifta: EKL Blade XP Controlled Socket A opp til AMD XP3200+ Varenummer: 112612 *kjøpt på komplett* Takker for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Du kan jo se på innstillingene i BIOS. Hardware Monitor, kapittel 2.5.2, side 2-26 i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå