ti-guru Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvor mye juling tåler egentlig en mp3-spiller med harddisk i? Tenker hardt på creative muvo2 sq 4 Gb... Men, vet ikke helt. Den burde tåle en del julig, dvs at det faktisk er mulig å hoppe en del rundt med den uten at sangene hakker eller at spilleren blir ødelagt (i aller verste tilfelle). Hvis ikke så kan man jo alltids gå for muvo2 x-trainer, men denne har skikkelig stygg farge... så ja. hvor mye kan man hoppe rundt før en harddiskbasert mp3-spiller hopper i sangene eller blir ødelagt? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 x-trainer er minne 512 mb, du kan hoppe så mye du vil. x-trainer 4 gb er harddisk tåler på langt nær så mye hopping. kanskje litt, men er ikke smart uansett. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 I bruksanvisningen for min harddiskspiller står det at den er konstruert for å gå og løpe med, men at harde støt kan skade disken. Så lenge du ikke mister den i bakken når harddisken spinner skulle det meste gå bra. (iRiver iHP-spiller) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har jogget med min ASONO hd500. Går helt knirkefritt ,men jeg vil ikke miste den i bakken nei. Jeg har gjort det noen ganger ,men har alltid vesken på så den blir endel dempet av det. Den lever fortsatt da =) Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 så... det går fint å løpe rundt med dem? hva med kuldegrader? tåler de mase kulde? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 MP3-spillere som benytter seg av harddisk som lagringsmedium må aklimatiseres på lik linje med normale harddisker. F.eks. hvis man tar den med seg ut og har den på når det er bikkjekaldt bør man slå den av og la den komme seg til romtemperatur før man bruker den igjen når man kommer seg innendørs. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 hmmm... skeptisk, skeptisk, skeptisk til disse harddiskbaserte løsningen, men er likevel litt keen på en spiller med litt mer enn 512 Mb... hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå