corky Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hehe...hadde 35 feil jeg..en til og jeg hadde ikke bestått. Leste ikke til prøven og hadde ikke hatt teorikurs. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tok teoriprøven i går, og fikk 28 feil. Ikke lest en dritt. mvh Pantera Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Tok teoriprøven i går, og fikk 28 feil. Ikke lest en dritt. mvh Pantera Det er riktignok en fin følelse å kunne bestå uten å lese, men likevel vil vel de fleste anbefale at du leser _litt_, slik at du setter deg enda bedre inn i trafikken. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg fikk 21 feil første og andre gang Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er riktignok en fin følelse å kunne bestå uten å lese, men likevel vil vel de fleste anbefale at du leser _litt_, slik at du setter deg enda bedre inn i trafikken. Mulig det, men så lenge jeg har bestått, så spiller det jo ingen rolle. Og litt får man jo med seg på teorikurset og kjøretimene. Det gjelder å følge med. mvh Pantera Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 sant. så gjelder det jo også å ha litt klart i toppen også, noe de fleste som består har Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Eg hadde 13 feil på teoriprøven, leste bare veitrafikk loven og hadde teori kurs. Klarte forresten oppkjøringa i går (mandag).. Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hehe...hadde 35 feil jeg..en til og jeg hadde ikke bestått. Leste ikke til prøven og hadde ikke hatt teorikurs. Samme her.. Det trenger ikke være bedre enn akuratt god nokk. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Grattis med lappen PaulMV! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sant. så gjelder det jo også å ha litt klart i toppen også, noe de fleste som består har Er vel ikke bestandig det stemmer, når man ser hvor mange tullinger som befinner seg ute på veiene. Noen av dem MÅ ha juksa på teorien. mvh Pantera Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hadde 27 feil på teorien..greit nok det...leste vel ingenting...kjørte masse... men å få 7 feil på et svar...det greide eg... ...bra jobba....eh...nei? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hadde 17 feil på bilteorien, brukte vel i underkant av en time.. Strykprosenten på Biltilsynet her (Sogndal) er vel høyest i landet.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 8 feil, fikk jeg. Leste ikke kvelden før, men jeg har lest gjennom boka én gang, et par måneder før. Ikke noe teorikurs Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 8 feil på teoriprøven. Håper det går bra på oppkjøringa torsdag den 3. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Whiteshit; 7 feil på et svar? Med min logiske evne kan jeg ikke forstå at det gikk... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Whiteshit; 7 feil på et svar? Med min logiske evne kan jeg ikke forstå at det gikk... Om en krysser feil, så får jo en ett minuspoeng, og om en ikkje krysser riktig, så får en også minuspoeng. Og der er oppgaver der en skal krysse av for fleire ting samtidig. og om du då velger alle dei gale svara, så får du en del feil. 7 feil er kanskje litt overdrevent, men 5? begynt å bli en del år sia...meiner å huske det var 7....jaja...uansett... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hadde en feil da jeg kjørte opp på traktor... Fikk ikke vite hva det var, men jeg er ganske sikker på at det hadde med sikring av lass (tømmerstokker på tømmervogn)... Tar klasse B til mars neste år, så da håper jeg teorien sitter fremdeles (måtte ta teori for kl. B da jeg kjørte opp på traktor) - for jeg har ikke tenkt å ta teorien en gang til... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Whiteshit; 7 feil på et svar? Med min logiske evne kan jeg ikke forstå at det gikk... Om en krysser feil, så får jo en ett minuspoeng, og om en ikkje krysser riktig, så får en også minuspoeng. Og der er oppgaver der en skal krysse av for fleire ting samtidig. og om du då velger alle dei gale svara, så får du en del feil. 7 feil er kanskje litt overdrevent, men 5? begynt å bli en del år sia...meiner å huske det var 7....jaja...uansett... med 4 alternativer på vært svar skal det ikke være mulig å få mer enn 4 feil pr. spørsmål. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Då har vi hatt forskjellige prøver... hadde et spørsmål med 5-6 svaralternativ såvidt eg husker.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hadde ikke teorikurs, leste heller ikke boka, men kjøpte meg et medlemskap på itrafikken.no. Fikk 7 feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå