|FSK| Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vel, er jo i ferd med oppkjøring nå, så unnagjorde teoriprøven. Selv fikk jeg 16 feil, og fullførte på 20 minutt. Er det noen andre som husker hvor mange feil de fikk? Nå har jeg jo hørt at snittet på landsbasis er godt over stryk, og med tanke på at kjenner én person som har strøket på teori, skjønner jeg ikke helt dette... noen? Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 skumleste side 1-60 i teoriboka kvelden før. Brukte vel 15-20 min. Så over en gang. 11 feil Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 På bil leste jeg aldri i boka, men øvelseskjørte veldig mye. Fikk 29 feil. På mc leste jeg heller aldri i boka, øvelseskjørte ikke. Fikk 9 feil. På truck leste jeg ikke på fritid, men hadde kurset. Ingen feil. Det neste er nå buss, lastebil og adr.. Huff. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 skumleste veitrafikkloven. Fikk 22 feil, brukte 20-30 minutter. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Fikk 3 feil, brukte et vel ca et kvarter. Men så hadde jeg lest noe j*vli og hatt teorikurs da. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 glemte å si at jeg hadde mopedlappen og fått undervisning gjennom ungdomsskolen hvor jeg kjørte opp. Samt at jeg øvelseskjørte mye Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 det er jo hjelp det har ikke hatt noe teoriundervisning selv, og har ikke snøre på hvordan man skal kjøre en moped. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 det er jo hjelp det har ikke hatt noe teoriundervisning selv, og har ikke snøre på hvordan man skal kjøre en moped. Du er ikke den eneste som ikke vet hvordan man skal kjøre, bare se på ALLE andre som kjører moped... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 hehe, kan man si ja. har faktisk blitt ganske irritert over mopedfolk mens jeg har drevet med øvelseskjøring og med kjørelærern, så det viser vel at opplæringa på ungdomsskolen er latterlig dårlig (noe jeg også har hørt fra andre). Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 han som drev med mopedgreiene på min ungdomsskole var motorsykkelfrelst og tok det meget seriøst. Men så var kanskje han unntaket også =) Problemet med mopedister er at mange av de tror de befinner seg på en sykkel og at det er "ok" å gjøre litt halvsprøe ting i trafikken. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 ja, husker jeg han som var på min ungdomsskole også var, men likevel husker jeg mange klagde til han fordi han tok det med bl.a. teoriprøve for lett... de som svarte masse feil, fikk bare be pent om unskyldning, og nærmest gjette seg frem til hva som var riktig muntlig med læreren, og fikk dermed bestått... for enkelt spør du meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vår moped"instruktør" var...mildt sagt håplaus Teorien bestod av eitt ark der det stod kva påbud, fare og informasjons-skilt var, kva du måtte gjere før du skifta felt og noken sekund-regler. Prøven bestod av det samme. Eg fekk aldri igjen prøven så eg rekner med eg bestod Ein kamerat hadde prøven og ved fråvær av intruktøren så ringte han ein fyr og spurte kva svaret var. Etterpå såg han intruktøren på skilta han hadde tegna og sa "Du har bestått" Skal ta lappen i Sept, har ingen planer om å ta den fleire ganger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Fikk 12 feil jeg, og endte opp som nest-bestemann på teorien i flokken edit: nå er riktignok flesteparten bedre i praksis enn i teori - med noen få unntak. Endret 24. februar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
M.H Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 15 feil på teorien til bil. Brukte cirka 20 minutter. Hadde ingen teorikurs eller noe slikt. På snøscooterlappen hadde jeg 1 feil. Ingen teorikurs der heller. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hadde 31 feil og leste ikke boka og hadde ikje teorikurs! Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 leste litt kvelden før, brukte ca 15 minutter (litt under) og hadde 21 feil. Må si i mitt forsvar at jeg ikke hadde noe teorikurs eller andre lapper fra før av.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ca 22 feil. leste ikke så fryktelig mye...leste på feil ting egentlig. hadde teorikurs og. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg fikk 9 feil på 15 minutter. Leste boka to ganger og tok alle tilgjengelige teoriprøver på nettet før jeg gikk til prøven. Jeg hadde lappen (B og C) fra annet land men måtte ta både teoretisk og praktisk prøve på nytt i Norge bare for å kunne bytte til norsk førerkort... og da fikk jeg bare B - gamle førerkortet ble fratatt meg for å kunne slippe å gå på kurs og ta alle de obligatoriske kjøretimene (litt offtopic, beklager) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 bil: hadde teorikurs, leste ikke ET ord i boka, tok noen prøver på zensor.no, 18 feil, godt fornøyd. mc: hadde kurs, leste ikke en dritt, ingen prøver, 20 feil (kan ha 25 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå