sirpetterjones Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har en 7250 som jeg av en eller annen grunn har klart å glemme sikkerhetskoden til. Ikke spør hvorfor eller hvorfor jeg i det hele tatt har valgt å ha det. Uansett, hvis jeg tar i et annet simkort enn det jeg brukte til mobilen, står det "tast inn sikkerhetskode" etter at pin-kode er tastet inn. Og siden jeg ikke husker sikkerhetskoden, stopper jeg opp der. Tar jeg derimot sim-kortet jeg brukte til mobilen i, står det ikke noe om at jeg må taste inn sikkerhetskoden etter at pin-koden er tastet inn. Siden jeg ikke husker koden, kan jeg heller ikke endre den. Noen som aner hva jeg kan gjøre for å få endret sikkerhetskoden? Jeg er ikke interessert i å betale for tjenesten, hvis det er tilfellet. Jeg bruker nemlig 3100, og skal ikke lenger ha 7250'en, men som dere sikkert forstår er ikke 7250'en veldig nyttefull når man ikke kan bruke den til noe. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg går ut ifra at du ikke bruker default-koden? Den er vel "12345".. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg går ut ifra at du ikke bruker default-koden? Den er vel "12345".. Nope, har prøvd mange kombinasjoner, tro meg Fatter virkelig ikke at det går an å glemme sikkerhetskoden.. Det går ikke an å skru av sikkerhetskoden uten å måtte skrive den inn? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 det går nok dessverre ikke, hvis du ikke husker den koden må du nok oppsøke en forhandler som legger inn ny programvare på tlf. Eller du kan sende den inn til service selv.. Har samme problem med en 6610 jeg har. Gitt den bort til pappa som oxo har telenor (samme som meg) og den spør etter sikkherhetskode som jeg er ganske sikker på jeg IKKE har glemt, men koden fungerer ikke, så jeg må sende den inn. Skjønner ikke helt det der at den spør etter sikkerhetskode når den er brukt med et telenor kort, og samme kort blir satt inn i tlf. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Spør på unlock.no kanskje de har et tips til deg. Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Gå til et service-verksted, fremvis kvittering, og be om oppgradering av software. Allt innhold blir (som regel) slettet, og sikkerhetskoden resettes til 12345. Lenke til kommentar
adale Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 på unlock.no vil du kanskje se et tips om hvor du kan kjøpe en kabel som du kan bruke til et program for å resette sikkerhetskoden. Har selv gjort det med 6310, 6210 og 3310. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Her har du jo noe du kan teste http://www.unlock.no/modules.php?name=Sikkerhetskoder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå