Windoge Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er irriterende å måtte betale 20,- kr + 6-7% av det jeg selger på QXL når useriøse kjøpere legger inn bud og IKKE vil kjøpe varen etterpå. Er det mulig da og sende mail til QXL og be de om å slette provisjonen dette vil koste? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er irriterende å måtte betale 20,- kr + 6-7% av det jeg selger på QXL når useriøse kjøpere legger inn bud og IKKE vil kjøpe varen etterpå. Er det mulig da og sende mail til QXL og be de om å slette provisjonen dette vil koste? Noen som har gjort dette før? Legge ut for salg en annen plass... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Du må vente i 7 dager etter at auksjonen er slutt. Velg avbryt handel (etter at du har logget deg på din konto). Jeg har søkt om refusjon 2 ganger og begge gangene har jeg fått tilbake det jeg har brukt på annonsen. Edit: skrivefeil Legge ut for salg en annen plass... Tja. GiBud.no og bruktmarkede her er jo gratis, MEN du får i de fleste tilfellene mer for varen om du selger den på QXL.no Endret 23. februar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Det er irriterende å måtte betale 20,- kr + 6-7% av det jeg selger på QXL når useriøse kjøpere legger inn bud og IKKE vil kjøpe varen etterpå. Er det mulig da og sende mail til QXL og be de om å slette provisjonen dette vil koste? Noen som har gjort dette før? Legge ut for salg en annen plass... Var ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Du må vente i 7 dager etter at auksjonen er slutt. Velg avbryt handel (etter at du har logget deg på din konto). Jeg har søkt om refusjon 2 ganger og begge gangene har jeg fått tilbake det jeg har brukt på annonsen. Edit: skrivefeil Legge ut for salg en annen plass... Tja. GiBud.no og bruktmarkede her er jo gratis, MEN du får i de fleste tilfellene mer for varen om du selger den på QXL.no Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå