haackon Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hallo. Jeg har fått et irriterende problem her... Jeg skiftet theme på Mandrake med KDE 3.1, og da jeg så at det jeg skiftet til (jeg har lastet det ned) var overdreven stygg, prøvde jeg å få den tilbake. Men hvem enn jeg velger, funker ikke. Kan noen hjelpe meg med å fikse den tilbake?? Skulle gjerne hatt standaren... Takker for hjelp.. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ville trodd rm -rf .kde* i hjemmeområdet burde slette alle instillinger du har gjort i kde Lenke til kommentar
haackon Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 ville trodd rm -rf .kde* i hjemmeområdet burde slette alle instillinger du har gjort i kde Fysjameg, må sitte på Windows. Skal jeg bare skrive inn koden på Terminal?? Mister jeg noen filer?? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Nei du sletter alle instillinger du har gjort for KDE for din bruker... ja i terminal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå