cbcb Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Jeg er en aktiv "gamer" og jeg har vært så "lur" å installere mousefix.reg. Da gikk al akslerasjonen vekk. Hvordan sletter jeg mousefixen. btw det er altså en .register fil. Endret 23. februar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 start->kjør->regedit->søk etter... ->mousefix.reg... så høyreklikker du, og sletter den Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 start->kjør->regedit->søk etter... ->mousefix.reg... så høyreklikker du, og sletter den filen heter mouse_fix.reg , men når jeg skal søke etter den finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hmm.. prøvd å: F3->søk etter muse_fix.reg Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 hmm.. prøvd å: F3->søk etter muse_fix.reg ikke noe resultat Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 start regedit > HKEY_CURRENT_USER > control panel > mouse. I det direktoriet skal all info om musens bevegelse ligge. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Akselrasjonen er da noe dritt, så jeg vet ikke hva du skal med det. Og hvorfor brulte du mousefix? Det er da mulig å tweake nok på kontrolpanelet Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 start regedit > HKEY_CURRENT_USER > control panel > mouse. I det direktoriet skal all info om musens bevegelse ligge. Hvordan skal jeg vite hva jeg skal slette da ? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Akselrasjonen er da noe dritt, så jeg vet ikke hva du skal med det. Og hvorfor brulte du mousefix? Det er da mulig å tweake nok på kontrolpanelet Jeg viste ikke helt hvordan musen kom til å virke etter jeg hadde installert mousefix Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Tok et screenshot av mitt oppsett så kan du sammenligne verdiene... Tror den regfila du kjørte endrer på verdiene som er oppgitt der... Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Du må ikke slette noe. Reg filen forandrer litt i registery, den legger ikke til en ny "fil". Endret 23. februar 2004 av shamanix Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Tok et screenshot av mitt oppsett så kan du sammenligne verdiene... Tror den regfila du kjørte endrer på verdiene som er oppgitt der... Jeg har litt andre verdier enn deg ja, men jeg skiftet dem og restarta pcen og da var de satt tilbake til det dem stod på. Hva er problemet da ? får ikke slettet mousefix. Edit : formaterte like godt pcen jeg Endret 24. februar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå