_Mayhem_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei jeg lurer på hvor jeg får kjøpt molexplugger? Noen som har noen bra plasser på nettet hvor jeg kan få tak i disse? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) nå? hvis ikke, gå inn på www.3dfxcool.no -> kabler -> støm Endret 23. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) ser ut til at linken er død gitt... Takker:) Btw: er det mulig og få kjøpt kun plugger altså, ikke med kabel? Endret 23. februar 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 denne den er dessverre utenlands Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) hvorfor ikke ta en rask tur på fyllinga og rappe noen fra gamle PSUer? Endret 23. februar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 hvorfor ikke ta en rask tur på fyllinga og rappe noen fra gamle PSUer? Fordi jeg skal ha uv-rekative... Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 www.frozencpu.com de e utenlands men har XTREMT bra utvalg når d jelle molex kontakter sleeving o.s.v. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hammar.no har noen , men det er kunn det ene kjønnet. elfa har ganske sikkert også, men det er litt mer arbeid å leite frem de. om du skal ha de uv reaktive så kan du jo prøve å male de med ue reaktiv maling, eller du kan kjøe de fra utelandet. har i allefall ikke sett noen her i norske webshoper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå