aklla Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg trenger ett program som kan klone maskiner på en eller annen måte, det bør helst være gratis(ikke pirat) kom gjerne med andre gode forslag om kloning som koster penger, men helst billig... Lenke til kommentar
Scoody Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Maskiner er vel heller vanskelig å klone... Men hvis du vil lage en eksakt kopi av innholdet på harddisken kan du bruke Norton Ghost. Denne koster penger, men en personal edition er vel billig. (Uten å ha sjekket pris) Endret 23. februar 2004 av Scoody Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 når man snakker om kloning og datamaskiner, så er det jo så klart en kopi av maskinene, så de blir som kloner, altså helt like, blir nok kanskje kjøpe norton ghost... eller er det noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 http://www.partimage.org/ Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Drive Image 7.0 har en funskjon som lar deg kopiere en harddisk over til en annen - jeg er usikker på hva programmet koster tho. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 maskinene bør ha tilnæmet like speccs Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 maskinene bør ha tilnæmet like speccs de er ehlt identiske Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.partimage.org/ det funker ikke på windows, jeg glemte å si at det var windows 2000 med ntfs filsystem... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 starte opp en liveCD av knoppix eller.no: dd if=/dev/hda of=/mnt/filserver/harddisk.img og på neste maskin: dd if=/mnt/filserver/harddisk.img of=/dev/hda bare tenker høyt her..... Lenke til kommentar
jering Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har Norton Ghost 2003. Jeg har 3 bærbare PC`er. Har satt opp en av de akkurat slik jeg vil de 2 andre skal være. Vet det går an å lage et image som blir på 4 CD`er, men går det ikke an å clone en harddisk over til en annen PC ved hjelp av en krysset TP-kabel? Så på clone-funksjonen, men det ser for meg ut som det bare går an å clone til en annen lokal disk eller partisjon. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå