3L_Di@blo_XT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg vil anbelale deg KOSS! De har topp kvalitet utstyr..! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim. Hva sa jeg? for en drøm å ha på ørene!!! Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Forbanna shopper du har blitt, kjøp deg DSP-500 som jeg har di har du jo t.o.m prøvd og du vet at det er GOD lyd i dem. Så hvorfor drive å status kjøpe din ******? mvh petter aka highlander ALTSÅ ALSTAD, DET ER JO ****** IKKE MIC PÅ DEM ENGANG, FORBANNA GEEK HERREGUD. JEG LUKTER STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUS LANG VEI. Endret 28. februar 2004 av highlander- Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim. Hva sa jeg? for en drøm å ha på ørene!!! Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! Med en åpen og detaljert lyd, er Sennheiser HD 570 en hodetelefon som passer godt til f.eks CD- og DVD-spillere. Den er behagelig å ha på seg, og vil gi deg mange timer med gode musikkopplevelser. Ser ikke til "Gaming" ser ikke til "PC" engang her jeg. Syns du skal sette deg ned foran kabel tv å høre på litt mozart jeg da får du jo mange timer med god musikkopplevelse. Endret 28. februar 2004 av highlander- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim. Hva sa jeg? for en drøm å ha på ørene!!! Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! Med en åpen og detaljert lyd, er Sennheiser HD 570 en hodetelefon som passer godt til f.eks CD- og DVD-spillere. Den er behagelig å ha på seg, og vil gi deg mange timer med gode musikkopplevelser. Ser ikke til "Gaming" ser ikke til "PC" engang her jeg. Syns du skal sette deg ned foran kabel tv å høre på litt mozart jeg da får du jo mange timer med god musikkopplevelse. Du har ikke peiling om du sier at HD570 er dårlige til gaming. De er som skapt for gaming PS: Ikke snakk om noe du ikke har peiling på.. Endret 28. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim. Hva sa jeg? for en drøm å ha på ørene!!! Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! bra! de hodetelefonene er konge! utrolig bra lyd og jevla comfortabel å ha på huet! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har jeg sagt de er dårlig til gaming? "NEI" jeg sa at det ikke var mic på dem og en mic på headsettet pleier som regel å være bedre enn en mic på webcammet f.eks. Jeg kjenner denne homsa her og han vet godt at DSP-500 er døds bra. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har jeg sagt de er dårlig til gaming? "NEI" jeg sa at det ikke var mic på dem og en mic på headsettet pleier som regel å være bedre enn en mic på webcammet f.eks. Jeg kjenner denne homsa her og han vet godt at DSP-500 er døds bra. 1. Han har kjøpt seg headset nå. Er ikke vits å etternøle. 2. Ro ned språkbruken litt highlander. 3. Admin: Steng denne posten nå. Karen har fått svaret på spørsmålet sitt og trenger ikke mer hjelp. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg kjenner fyren og det irriterer meg at han holder på sånn. Men jeg skal holde kjeft. Ferdig med saken. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40. Jeg har de nå, A N B E F A L E S ! ! ! ... Koss ur-40 anbefales nok av folk som aldri har hørt skikkelige headphones før ;| Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vil bare si Beyerdynamic DT880. DISSE er det bra lyd i. Men de koster skjorta og da. 3000,- Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Forbanna shopper du har blitt, kjøp deg DSP-500 som jeg har di har du jo t.o.m prøvd og du vet at det er GOD lyd i dem. Så hvorfor drive å status kjøpe din ******? mvh petter aka highlander ALTSÅ ALSTAD, DET ER JO ****** IKKE MIC PÅ DEM ENGANG, FORBANNA GEEK HERREGUD. JEG LUKTER STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUS LANG VEI. Skjerp deg vet godt at DSP gaming driten din er bra, men tål at andre vil ha noe uten stygg SAS mic på. Vet at lyden på den er knall. Men jeg var på en butikk, hvor folk vet så inni gomperæva mer enn deg, de anbefalte disse. Dessuten syntes jeg de var bedre å ha på, og jeg har ikke tenkt til å GAME hele dagen, mulig de blir brukt til litt andre frmål også (?) Du som er så bortskjemt at det lukter $-glis av deg mange km. unna, kan klare å tåle det, eller? Endret 29. februar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har jeg sagt de er dårlig til gaming? "NEI" jeg sa at det ikke var mic på dem og en mic på headsettet pleier som regel å være bedre enn en mic på webcammet f.eks. Jeg kjenner denne homsa her og han vet godt at DSP-500 er døds bra. Skal også ta å kjøpe meg en seperat mic, så det går nok bra K-P Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vil bare si Beyerdynamic DT880. DISSE er det bra lyd i.Men de koster skjorta og da. 3000,- Tror du lydkortet klarer å levere nok "juice" til disse headphonsa? :\ høres tvilsomt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå