Gå til innhold

ALTFOR mange som cheater i CS! (1.5)

Anbefalte innlegg

opp gjennom alle beta versjonene kunne en vote ut personer av servere så lenge dei ikkje var admin eller.no

Så kan aldri tenke meg at den funksjonen er borte no....en må berre ha fleirtallet på serveren med seg i stemminga :yes:

Men det er så mange som ikke voter i det hele tatt. Enten fordi de ikke gidder eller fordi de ganske enkelt ikke vet hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mener at alle cs servere bør kreve at spillerne bruker cheating death for å unngå de der elendige cheaterne. bruk cheating death eller kick vil jeg si. det at du bruker cheating death er også et bevis for at du ikke cheater dersom en dust beskylder deg for å cheate på et lan e.l.

Lenke til kommentar

heh.. 1.5 og public... hvem bryr seg om noen cheater?

Er dere forresten klar over hvor morro det er å spille 1.5 med "goconfig"? Skyter dem litt gjennom, så blir dem helt ville og løper for å fragge deg.. haha :w00t:

Lenke til kommentar

Brukte CD en gang i tiden. Vet ikke om det skjedd forandringer. Men før så ble man disconnecta hvis en server ikke brukte CD, men heller bruker noe Valve-security. Husker ikke helt.

Var i så fall for å unngå å bli bannet fordi Valve-greien kunne tro CD var en cheat.

Sluttet derfor å bruke det, siden jeg ikke giddet å aktivere/deaktivere etterhvert som jeg fant en ny server å spille på. (Nei, jeg spiller ikke på faste-servere.)

Er uansett mulig å cheate med CD, men det vil nok redusere antall cheatere.

Btw, kanskje jeg skulle slutte å poste i denne tråden? Siden jeg aldri spiller 1.5 mer? Opprett en til tråd "ALTFOR mange som cheater i CS! (1.6)". ;)

Mens samtidig det sitter folk på cheate forumene og svarer i trådene:

"ALTFOR få som cheater i CS! (1.5)" og

"ALTFOR få som cheater i CS! (1.6)". :thumbup:

Og forresten, noen som vet om HLamp videreutvikles og om det fortsatt blir regnet som en cheat?

Lenke til kommentar
det er det fine med multimedia keyboard til logitech og andre, bare fyre opp winamp i bakgrunnen, og spille av gårde med det...:)

Har Logitech's Internet Navigator SE, men er litt nice med HLamp hvor man kan se tittel på låten, og enkelt si til en annen hvilken sang man hører på, samt en del annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...