hvalfangeren Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nå er jeg virkelig lei!!!! jeg får varsling om trådabenoment på e-mailen min.... det er forsovit greit det da... emn jeg får 3 til 4 stk av hver varsling!!!! hvorfor??? det er fryktlig irriterende.... det står at man bare skal få en melding for og ungå spam.... vel jeg får ikke det!!!! Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 vil gjerne at admin eller den som er ansvarlig for dette kutter ut det med en gang!!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 vil gjerne at admin eller den som er ansvarlig for dette kutter ut det med en gang!!!! Hvis du bruker en litt mer vennlig tone så kommer det seg med en gang, hvis du har valgt og få epost ang ting på forumet så får du email, du kan selv melde deg av det med en gang via kontroll panelet. du hører kun til å få mail en gang ang div ting, får du mail mer en det så har det skjedd en feil, noe som kan skje. edit: du får en mail per tråd/forum du abbonerer på, ikke en tilsammen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 sikker på at du ikke "abonerer" a? .. for det er vel bare å slå av Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 vil gjerne at admin eller den som er ansvarlig for dette kutter ut det med en gang!!!! Hvis du bruker en litt mer vennlig tone så kommer det seg med en gang, hvis du har valgt og få epost ang ting på forumet så får du email, du kan selv melde deg av det med en gang via kontroll panelet. du hører kun til å få mail en gang ang div ting, får du mail mer en det så har det skjedd en feil, noe som kan skje. edit: du får en mail per tråd/forum du abbonerer på, ikke en tilsammen. ja da må det være en feil får jeg har fått tre og fire mail av samme trådabonoment om gangen.... beklager den uvennelige tonen men det er jo fryktlig irriterende og slette mails hele tiden.... og ja jeg er fult kjent med at jeg kan slette emner Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) " Hvis du bruker en litt mer vennlig tone så kommer det seg med en gang" så hvis ikke man er vennelig så spames det på mailen derers!!! edit: skriveleif Endret 23. februar 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå