Gå til innhold

BitTorrent

AtomSmurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ha et problem med trackeren, den kan ha gått ned. Trackeren er den som hostes og indekserer brukerne om du vil kalle det det.

Ikke et ukjent fenomen at trackeren har problemer, men det du kan prøve er å starte den om igjen ett par ganger og se om det blir bedre.

Lenke til kommentar
Du kan ha et problem med trackeren, den kan ha gått ned. Trackeren er den som hostes og indekserer brukerne om du vil kalle det det.

Hmm, kansje de nyeste torrents er 'slashdotta'/gått ned? Jeg kan jo prøve noen eldre torrents på ##warezside## og se hva som skjer... Hvor finner jeg andre torrent listinger?

Stig,

##Sensurert av moderator - ingen referering til warezsider takk - bruker advart ;) ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Nå har problemet manifestert seg mere konkret; ser ut som det kan være noe firewall/TCP/IP problematikk i bildet.

Foruten BitTorrent som ikke funker, så får jeg ikke gjort virus-updates via Norton, ei heller McAfee som jeg kjørte tidligere. Får også pussige feilmeldinger i 3ds MAX 6, som angir et problem med og koble seg opp mot "master loopback connection" og "cannot create socket pair for net->disp thread" og at programmet trenger TCP/IP for og rendre raytracing.

Hæ? sier jeg bare. Jeg skal ta en reinstall av TCP/IP etter virussjekk men setter pris på om noen har barre litte grann ide om hva i all verden som kan ha skjedd.

Har forøvrig nettopp reinstallert Windows XP men det hjalp ikke nevneverdig. Maskinen oppleves som tregere...Ellers funker IE som før, men syns det går treigere...

Stig,

Lenke til kommentar

Fant ut hva problemet var. Viste seg at ZoneAlarm hadde lagt noe igjen etter seg da jeg reinstallerte det for fire-fem dager siden. Dette uspesifiserte blokkerte trafikk (error nr 65). Løsningen var og reinstallere ZoneAlarm, og nå funker både torrents, multiplay spill og virusoppdateringer.

En annen positiv følge er jo at jeg ble så paranoid at jeg har kjørt to virussjekker, slettet AdAware (som vistnok er litt fishy) og isteden installert Spybot, samt rydda opp på maskinen. Nå ser ting ut til og være tilbake i normal gjenge...(bank i bordet)

Stig,

Lenke til kommentar
##Torrent warezside## funker ikke nå da av en eller annen grunn.....
har hatt det samme problemet, men har ikke zonealarm.
mitt problem fiksa seg selv :p

##Sensurert av moderator - bruker har blitt advart for å nevne warezside## Endret av Blib
Lenke til kommentar

Har samme problemet selv med noen av torrentene på ##Warezside##, kan connecte til det meste, men ikke feks. Oz sesongene. Kunne det før, men ikke nå lengre. Ganske merkelig. Vet at andre klarer å connecte til dem, men jeg får det ikke til lengre. Det er bare Oz sesongene da, har ikke noe problem med noen andre. :ermm:

##Sensurert av moderator - ingen henvisning til warezsider takk. Bruker advart her også ;) ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...