oyvind_b Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Er det noen som har erfaring med de resirkulerte billigere patronene fra blekkpatron.no? Jeg er mest interessert i HP-patroner, men alle erfaringer er interessante. Øyvind Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har kjøpt derifra til Epson. Er ikke sikker på om det var patronene eller skriveren som var helt håpløs.. men jeg kjøpte meg i alle fall ny skriver og skal ikke bruke noe annet enn orginale patroner til den. Lenke til kommentar
namla Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg kjøpte en billig resirkulet blekkpatron fra blekkskriveren til en eldre HP skriver. Den fungerte greit nok, men det var noe stripete utskrift. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kjøpte to patroner til HP Designjet 600 plotter. Den eine var OK, den andre er ubrukelig. Bent Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 ok, det ser ut som konklusjonen er: kjøp originale patroner Øyvind Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Husk at teknologien ligger i patronene. Resten av skriveren er kun et skall som har lite å si for utskriftskvaliteten. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ok, det ser ut som konklusjonen er: kjøp originale patroner Øyvind Det er bare å velge seg en skriver som har billige orginale blekkpatroner.. feks Canon S600 Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Kan anbefale deg Fullmark sine blekkpatroner. Får kjøpt de på ClasOhlson. Endret 23. februar 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
fluefiskeren Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har samme erfaring som "larskrru", ble bare elendigheta og byttet kort tid etter til Canon i850. Svarer seg å sjekke prisen på blekket før en kjøper skriver, det er helt sikkert at det svarer seg å kjøpe originalt! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 det var ihvertfall ikke noe sjakktrekk å lagre de patronene jeg kjøpte fra blekkpatron over lengre tid, da jeg skulle begynne å bruke dem, fikk jeg skikkelige dårlige utskrifter, med masse striper og klumper, og måtte rense skrivehodet ørten ganger, uten noe bedre synlig resultat, måtte gå derfor gå til innkjøp av nye originale, heldigvis har jeg canon s630 så den er ikke så dyr i drift som andre skrivere mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå