struct Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei! Har nettopp oppgradert PC'n min med nytt hovedkort (Abit NF7-Sv2.0), prosessor (AMD 2500+), harddisk og skjermkort (Sapphire Radeon 9600Pro). Problemet er at hele greia er en smule ustabilt.. Slike enkle ting som f.eks. å åpne explorer/utforsker tar til tider laang tid.. og når jeg spiller dataspill popper det opp VPU Recovery i tide og utide. Skjermkortet resetter seg. Nå har det seg slik at jeg kun har 250W strømforsyning.. Tror dere en ny strømforsyning vil fikse VPU-dritten?? Hadde en Athlon 1Ghz tidligere.. og et myye dårligere skjermkort.. og det systemet fungerte bedre enn det jeg har nå.. Kan også legges til at jeg kun har 256Mb PC2100 ram.. Lenke til kommentar
struct Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Vel.. da har jeg tatt ut et firewire-kort fra maskina.. og nå får jeg ikke VPU-recovery en eneste gang.. tyder jo litt på at strømforsyninga lever litt på kanten kanskje.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Ja eller en irq sharing systemet ikke likte hvis det var et pci kort du fjernet .. Hvis du ikke har noe problemer nå vil du nok greie deg med 250wattern (hvis den er god) . Men du kan nok ikke overklokke noe . Endret 23. februar 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
struct Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Hehe.. nei, har prøvd å klokke bare "bittelitt".. men neeida.. Må nok ivei å handle om ikke så alt for lenge tenker jeg Lenke til kommentar
audunr Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Om problemet skulle dukke opp igjen: Det typiske er jo minneproblemer. Enten at det faktisk *er* feil på minnet, eller inkompabilitet. Sjekk med Memtest86. Får du feil, så er årsaken en av de to jeg har nevnt. Får du ikke det, så kan det være strømforsyninga. Lykke til! MVH Audun Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Om problemet skulle dukke opp igjen: Det typiske er jo minneproblemer. Enten at det faktisk *er* feil på minnet, eller inkompabilitet. Sjekk med Memtest86. Får du feil, så er årsaken en av de to jeg har nevnt. Får du ikke det, så kan det være strømforsyninga. Lykke til! MVH Audun Det nytter ikke å teste minne med overklokk og memtest hvis poweret er for veik da .Men med stock speed og fsb jo det er OK . Så det ikke misforståes. Skaff nok oomph fra PSU først , en 450watter (ikke q-tek , da må du ha 750w for å få 400w hehe..) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg tror ikke PSU'en din på 250w er for liten, faktisk, jeg tror det er rikelig for oppsettet ditt. Problemet med VPU recover hadde jeg også før, dette var 1-2 måneder siden. Kortet mitt hadde diverse andre defekter og jeg har fått byttet det, men jeg har ikke fått testet pcen min i noe spill enda så jeg vet ikke hva problemene kan skyldes desverre. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg ville gått for ny PSU - 250W er for lite i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå