haakon_d Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Er det noen som har tenkt på idéen om å sette pc'en i kjøleskapet,(hybelkjøleskap eller enda bedre, bygge den inn i kjøleskapet. Tenk deg å dra på LAN med en halvkasse cola og pc'en i samme boks :wink: Spraye komponentene med den lakken som gjør at elektronikk tåler vann... Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det har jeg oxo tenkt på men jeg vil prøve det med en gammel overklokka amd eller noe sånt først Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 har faktisk et aldri så lite prosjekt gående ang. det der. Tenkte faktisk mer i rettning av fryser (av den gamle typen med rør som kjøleelement og ikke plate) Så skal jeg bore kanaler hull i alle ribbene i pc'en (northbridge, gpu, cpu, ram (skjermkort + mobo)) og tre røra gjennom dem..... Det blir nok nok kjøling til både cola og pizza der da.. [ Denne Melding var redigert av: Dejavu på 2002-03-19 14:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå